Melwin leker kurragömma...
Ja… Melwin tror det är kul, men det är inte inte… han måste komma fram innan klockan 8 imon, för vi ska till djursjukhuset och vaccinera. Frågan är vart han har gömt sig…
golf.ifokus.se

Så är det alltid när man ska ha tag på dom eller göra något, då tycker dom det är dags för lek

Han är fortfarande borta =/
golf.ifokus.se

hittade du han?

Hoppas att du hittar honom snart

Borta =/
golf.ifokus.se

Nej men lilla vännen har du inte hittat honom ännu? Har ni haft något öppet? Håller verkligen tummar för att ni hittar honom väldigt snart.

har han smitigt från lekstugan då eller? hur gick det då med vaccinationen nu imorse klockan 8? hoppas verkligen att du hittar honom

vaccinationen är inställd… jag har varit ute och letat jättelänge =/
golf.ifokus.se

Inte för att ta ut något ledsamt i förskott, men om han är nu på rymmen har ni ringt polisen? Kanske sätta upp lappar i området. Bor ni i hus eller lägenhet?
Om det finns något jag kan hjälpa till med så säg till. Hoppas att han hittar hem snart.

Jag har ringt polisen och delat ut lappar i brevlådor och varit i en skog med Epona och i en annan skog med Denver.
Var är numret till hon som visste vart Avi var?
golf.ifokus.se

Hon sa att Melwin är påväg hem =) (hittade numret)
golf.ifokus.se

Hoppas då att han verkligen är på väg hem. H¨ller alla tummar och tår så hårt jag kan.
Vill absoult inte låta fördömande och snälla, ta det inte så men jag antar att han stack när du hade honom lös ute?
Tyvärr är det en risk du tar och en dag kanske han inte kommer tillbaka.
Ärligt talat så måste det vara alla illrars dröm att leka lösa utomhus men jag skulle aldrig våga, just pga att de skulle försvinna bort.
Håller tummarna för att Melvin hittar hem.
Sara

Gissa vem jag har i mitt knä :D
golf.ifokus.se
Å så skönt! 
Sara
Antar att det är rymlingen Melvin :-)
Skönt att han kommit tillrätta. Han kom väl fram nu när han var säker på att du avbokat veterinärtiden kan jag tänka ;-)

Min granne kom med honom i en kattbur… det var väl altanen igen… Men han var inte varit där förut igår eller idag, för jag har varit vid dendär jäkla altanen en miljon gånger och lockat med pipisar och godis. Han var nog i skogen i natt i dendär rotvältan som Epona tyckte var så intessant idag när vi gick och letade.
Denver fick ju roligt på kuppen. Vi gick och letade i en annan "skog" han och jag, och han fick vara lös också så han inte skulle fastna om han gick ner i något hål (Eponas koppel fick jag trassla upp hela tiden när vi var ute och gick innan).
golf.ifokus.se

Guuuud så skönt att höra att han är hemma igen. *pustar ut*

Förresten så finns bilder på min bilddagbok (Therestess) från igår med min dåliga 2 megapixel-kamera, och BRA bilder finns det på en kompis bilddagbok (Quissling). Bilderna ligger på den 16 mars på respektive bilddagbok =)
golf.ifokus.se
Jättefina bilder Tess, men varför ser du så gravallvarlig ut. :-) Bilderna är väl tagna innan Melvin drog på äventyr?

Bilderna är tagna innan och under hans äventyr =) Han försvann när jag upptäckte att råttorna hade gnagt ett till hål på sin bur… kollade på hålet, sen var han borta :S (Och jag ser alltid gravallvarlig ut :S)
golf.ifokus.se

Gud så skönt att han är hemma igen, har följt hela tråden från att du började skriva den.