Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 315 ggr
NinaogRaKKerUngene
0

Påminnelse til Indianerildern

Hei på dere.

Vil bare minne om at det på Indianerildern samles inn diverse av utstyr til ildere. Dette skal sendes til "Father Nature" som er et ferret rescue shelter (krisehjem) for ildere, som desverre har brent. Alt av utstyr kan leveres til min stand Ilderbo's Ilderutstyr. Lars har donert 2 000,- kroner til porto og forsendelse.

Minner også om at Ilderbo's Ilderutstyr's donerer 10% av salget på denne utstillingen uavkortet til "Father Nature."

Håper flere av dere finner noe dere kan bidra med  ;)

Sara
0

Kanske vi kan köra samma sak på IllerThriller om ni väntar med att skicka grejerna till efteråt?

Det finns säkert svenskar som kommer på IllerThriller men inte till Indianerildern.

Du får gärna skriva samma text i tråden IllerThriller 2008 i så fall.

Sara

NinaogRaKKerUngene
0

Må først se ann hvor mye som kommer inn på Indianerildern. Alt skal sendes også, og det er dyrt med frakt. Dersom det ikke kommer inn så mye, legger jeg ut en tråd om innsamling på Iller Thriller også. Men dersom det kommer inn mer enn nok, legger jeg inn beskjed om det, så får noen av dere starte en egen innsamling, og noen som kan sponse fraktkostnader.

Sara
0

Ok, det låter bra.

Sara

NinaogRaKKerUngene
0

Hei igjen.

Nå kom det inn utrolig masse utstyr til Father Nature på Indianerildern. Dette har allerede blitt overlevert til annen person for pakking og forsending.

Anbefaler derfor at noen av de svenske arrangørene/deltagerne setter i gang en egen innsamling av utstyr, og innsamling til fraktkostnader. Frakten er dyr, man må regne ca 1 000,- kroner for en flytte-eske.

Ønsker dere lykke til med en eventuell innsamling.