Bara hört talas om dem men de verkar vara åt det mer seriösa hållet iaf grundat på det jag läst om dem. Sist jag kikade (kan mycket väl ha ändrats nu) tyckte jag personligen dock att det var lite dåligt beskrivet hur de använde pengarna, utan var mest propaganda för hur kass djurhållning det är i Kina etc. Har mao inte skänkt pengar ;)
Paulina
Kan inte hitta om man blir bunden genom att skänka en 100 lapp genom sms som dem visar på reklamen eller om man bara skänker den vissa månader när man har råd,eller om det börjar dras varhe månad =/
Kanske kan du skicka ett mail och fråga för säkerhetens skull?
Paulina

ska finnas en sida som man kan kolla upp vilka som är bra sidor och inte, kommer inte ihåg vad den heter men om du väntar ett tag ska ja försöka hitta den.
"Chaos is a friend of mine."

Djurskyddet sverige är en del av wspa och djurskyddet sverige är ju en seriös orginisation så jag tror du kan skänka pengar till dem utan att vara orolig.
"Chaos is a friend of mine."

Jag tycker alltid det är bäst att hjälpa djur/människor i sitt eget samhälle först. Lidande är relativt.
Jag har skänkt pengar ditt via kredit kort, man band inte upp sig på nåt o jag får tidningar hem skickade ibland
Tack för alla svar :) Jag funderar fortfarande på det och läser lite. Skulel vilja skänka månadern som jag kan och inte bli uppbunden som sagt :) men finns såmycket jag vill ge pengar till!