Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 667 ggr
DEBBY
0

rör!

Hej på er!  jag undrar vart man får tag på genomskilninga rör  som man kan ha till illrar?

JerryLee
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag jobbar på ett hydraulic företag. Där ordnade jag ett rör till Tessans Pucco. Detta rör är en sugslang för t.ex. damm. Det funkar mycket bra och används mycket. Finns även att köpa i vissa djuraffärer bl.a. Det var så vi fick tag i Puccos rör i alla fall.

DEBBY
0

det är ju perfäkt!! ska ut och leta i morgonSkrattande

LeeLoo
0

Hej DEBBY!

annars har du ju en illermotorväg på ahms Skrattande

men vi kom på att man kan ta sådana rullar som vissa glas säljs i,  samt liknande avloppsrör, bygggrejsrör typ men dessa är ju tyvärr ej genomskinliga.

Madde
0

Hur har det gått. =) vi har ett sånt där rör som ahms-illertorg säljer. Våra illrar helt enkelt bara älskar det. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

-eM-
0

Jag hade också motorvägen, men sen bajsade någon i den flera gånger och när vi tvättat den så rostade den sönder :(
Jag saknar den.

Ska köpa en ny bara jag träffar AMHS igen.

UlrikaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har också ett rör från ahms, det är favoriten här hemma :)

tyvärr har en viss mix bitit sönder det i rena farten så nu är det två delat, men det fungerar iaf :)

Vet inte om han börjar lägga på sig men tidigare har han inte haft något problem att ta sig igenom det, dock igår fick han med sig den kortare biten när han försökte ta sig ut :)

rätt in i väggen bar det av i rena förskräckelsen :)

JossanH
0

om det går bra med färgade rör så kan man köpa rör som man använder till torktumlaren. Tror att rusta har såna rör bla. Annars kan man köpa hårdpapp-rör som man använder om man ska ljuta grejer. dessa kostar typ 40.-/st och finns i olika storlekar, kan köpas på biltema bla. Dom hårda papprören kan man skära/såga isär och sätta ihop med tex skokartonger så får dom ett helt rörsystem!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Roxanne
0

#7 smarting :D