Min nya bil
Måste få visa upp min nya bil!
Vad tycker ni? Pimpad utav Mr. Evilcopyninja himself ;)
Mina barn längtar såklart tills det blir dags att dra på utställning i den här kärran ;)
Hur många illrar ser ni på bilden?
Roflcoopter

Snygg Sarae! =) Men.. ja ser att de e svarta klädslar på sätena :P
Det där skulle bara vara sååå Sara! Nästan så du måste spara slantarna för att förverkliga detta =)
Paulina
ganska lätt att skapa i verkligheten faktist. finns väldigt många bildekaltillverkare som alla gör dekalen som du vill i datorn och sen trycker ut den på vinyl och monterar
det kostar lite men blir helt ok
rosa lack finns i hos dom flesta lackerare
Kom att tänka på en personlig nr skylt som pricken över i:t
FERR 1
#4 HAHAHAHA klockrent! :P

heheh ja den denar ju snygg o du har ju redan rosa inredning med ratt muff och klädsel ehhe
5 illrar ser jag inklusive den som är i stämpeln ovanför bilen. :D
Tjusigt! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jag vet redan hur många illrar det är på den eftersom jag satt brevid när han gjorde den, har lärt han lite om photoshop så han redigerar bilar hela dagarna ^^

du måste bara skaffa denna bil sarae=)

LOL Ferretmobile
#9 hihihi har redan bilen… men den är silvergrå :s
Men hur skulle de se ut med en tom bil ? Sara med sin Rosa kroppsstrumpa skulle ju försvinna totalt hon är ju rena kameljont i rosa miljöer.. hon är ju the pink ninja eller nått i den stilen enligt misstake.. hon är ju skadad den lilla illern. hon blir galen när hon ser rosa ;)
11 taxibilar byter färg genom att lägga vinyl i den färgen dom vill ha över hela så det är inga problem
även Polisens bilar är det vinyl på

#11 ja men då får du ringa och boka lackning nu=)
En grym (ingen halvdan mao) borde kunna motivlacka den. Mycket dyrare, mycket snyggare ;)
Paulina
#16 Ja, jag har sett mycket av hennes verk och hon är riktigt grym! Killen hade en massa kort från MCmässaan i sthlm i år där hon ställde ut lite verk, och det var otroligt bra!
Vet att hon lackat en iller för massor av år sedan, pappa som hittade den när jag var 13-14 eller så. Lite OT men ändå ;)
Paulina

#16 känner henne och hon är grymt duktig=)

jag vet att både 3 och Eukanuba kör med rosa bilar, så tyvärr så blir det inte så ovanligt med denan färg. annars är det faktist snyggt.

Den va riktigt snygg fast den va rosa. Men sarae den där lacken tycker jag att du ska satsa på, du har ju bilen redan;)
coolt, jag skulle dock kostat på den motivlack och fått riktiga illrar på huven, kostar dock multum men jag känner en tjej som gör detta och att få en på huven i rätt hårt motiv kan vara nått att fundera på i framtiden på min streetbil
den är ju redan snabb som en iller och jag bygger om den nu till sommaren lite ytterliggare och får jag rätt pris till huven så blir det en raceiller där det lovar jag *s*
typ som DENNA, men det går att få ännu verkligare oxå!
vi killar ska ju alltid vara värst ;)

#21 Är det inte lite väl brutalt och sätta riktiga illrar på huven, jag menar är inte det djurplågeri 

#23 Nja, jag gillade nog #0 bättre 

Nu när vi ändå är inne på drömbilar :)
#22 som ser ut som riktiga menade jag förståsssss

#26 Sorry, kunde ju inte låta bli