Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 633 ggr
Alwyn
0

Illerträff i västra Skåne!

Bara så ni vet så kommer det att va en illerrtäff i Höganäs…typ 29 denna månaden! Kom om ni vill och kan. Vi har den ihop med illercafé mm. Ska va i en myyyysig park här nära mig och jag bjussar på fika!

Illercafe
0

Jag kommer! Glad

Det finns säkert platser i bilar så om någon vill ha skjuts så bara hojta……

Sinja
0

i´ll be there (as usuall) Räcka ut tungan

Alwyn
0

Vad roligt! Jag puttar upp denhär lite igen i hopp om nån till som vill komma! =o)

Madde
0

Tänkte att för de som är intresserade kan det vara bra med en tid så att de som vill titta förbi vet när det är dags och komma. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[Luna]
0

Ja en tid tack :D
Vi ska va i skne den helgen och kan kanske komma förbi på vägen hem.
Dock utan iller men de kan va kul att träffas ändå en stund.

Alwyn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe, vad krävande ni är ;) Ja vi skulle ta det vid 14-tiden tror jag. Men det vet Lizz från illercafé bättre än jag. Vi blir nog ett gäng så det ska bli jättekul! Äntligen får Tindra träffa andra illrar :o)

Smeagol
0

ja man skulle ju villja komma men de ligger nog lite väl långt bort. Och så fyller jag år på lördagen så då är man nog inte på topp på söndagen och då kanske de inte är speciellt bra kombination att åka långt med bil!!??

Theres
0

haha, vi ska typ ha halloweenfest då så jag kan nog inte komma :D

golf.ifokus.se

[Luna]
0

shit e de redan haloween?

Theres
0

31 oktober :P

golf.ifokus.se

Alwyn
0

Jo snälla, kom igen Smeagol! Du kan väl dricka med måtta, hehe :P Klart du ska komma!!!

Smeagol
0

11# Gud vad jag skrattar när jag läser ditt inlägg!! hahaah=) Ja de är nog lättare sagt än gjort!! Men så behöver man ju en chaufför oxå!!

Illercafe
0

Det är väl Tivoliparken vi ska vara i? Och vi sa kl 14.00.
Nu tror jag att du bor för långt bort Smeagol Flörtmen annars kommer folk från Landskrona och Malmö hållet så det är bara att hojta till om ni vill åka med.

Smeagol
0

ja men de åker ju inte förbi mig om de kommer ifrån malmö???

Alwyn
0

Hehe, ja det e Tivoliparken kl 14.00 Kan du inte ta tåg till Helsingborg så hämtar Lizz upp dig där Smeagol? :o)

Illercafe
0

# 14. Jag såg nu att du bor i Mora, det är ju bara en liten omväg för Malmöborna. Jag ska säga till dom att köra "in om", det tar dom säkert 5 min extra med det gör inget vi andra kan vänta  Flört

Roxanne
0

är det fint i Mora?Är det typ "landet" där? Och är det så i Skåne också?

Alwyn
0

Jag tycker att skåne är fint. Jag gillar naturen här! :o)

Roxanne
0

ååh jag vill typ också bo sådära låångtt ifrån allting :O

Faxlin
0

Fast skåne ligger väl inte långt från allting. Åtminstone inte långt från Skåne ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alwyn
0

Nä skåne har sina stora städer åxå hehe. Malmö och Hbg till exempel…

Smeagol
0

"17 Nja…det är väll oki. Jag tycker inta att de är speciellt fint i mora. Mora är väll inte landet precis.

Men vadå vet ni vart mora ligger eller. Ni vet wasloppet!!?? Ja men de blir ju världens omväg om man kommer ifrån malmö. Jag förstår inte hur ni tänker. De borde bli en väldigt stor omväg.

Sinja
0

"Ingetnting går upp mot gamla skåne, i landskrona är det toppen tycker jag" SkrattandeSkrattande

Alwyn
0

As-garv! Haha, oj Mora va det visst ja. Ja det tar nog lite mer än 5 minuter att köra inom hehe.

Alwyn
0

puttar

Sinja
0

Snart dax. fler som ska me??

Missy
0

Å jag hade jättegärna kommit men vi är bortlovade  den helgen:((

Sinja
0

Vad tråkigt Ledsen. Finns det nån annan??

Alwyn
0

Jag har snackat med jaha_ja och hon ska kolla upp det. Någon som har Sara. G s nummer och kan fråga henne?

Smeagol
0

#24 jepp…hihi=)

Alwyn
0

puttar

Alwyn
0

Ja då kommer ny vägbeskrivning till träffen! :

Om ni kör från Helsingborg till Höganäs så kommer ni först till ett rödljus med Hydro på höger sida. Fortsätt rakt fram där och sväng sen höger i rondellen istället! på vänster sida sen kommer Coop Extra och strax efter det kommer Tivolihuset på höger sida…efter tivolihuset kan man svänga in till höger och parkera. Där möts vi! Ring mig om ni undrar nåt..vi blir nog ett litet roligt gäng :D 0768676656

Sinja
0

Ja det tror ja med att det blir, har ju fixat dit 2 pillrisar till :D

Roxanne
0

haha okje, med det låter som landet (A) samma som enköping Norrtälje, inte Södertälje :P men falkenberg, aja, det finns MASSOR. men det låter sådära fint Fundersam det är dte i allmunge iaf Skrattande vid knutby :)

Sinja
0

DÅ va det snart dax. ja har med mig 3 kompisar osså :)! tak vare din vägbeskrinvning tror ja att även ja sksa kunna hitta. :D:D

Illercafe
0

Vi blir 4 st  Skrattande

Alwyn
0

Jag hoppades att Jaha_ja skulle komma men hon jobbar! Och den andra iller-ägaren i Höganäs verkar inte alls bry sig tyvärr! :(  undrar om Marie från Hbg kunde komma…? Nåja vi blir iaf några stycken :D

Alwyn
0

Tjohooo! Lisa i Höganäs kommer med sin lilla mini- tjej! KUL!

Sinja
0

Ja då e det dags imorron :D

Alwyn
0

Tjohoo! Skojjsigt juh!

Illercafe
0

Är ni laddade??? Skrattande

_frida_
0

Vi kommer oxå idag. Vi har varit lite tröga på att bestämma oss. Vi bli alltså två "vuxna" och två pälsar. Ska bli skojsigt! Ses snart!

Kramar från Frida med Nisse och Tindra

Alwyn
0

japp, jag e laddad! :) kul att ni kommer Frida

Illercafe
0

**Tack Sophia för en jättetrevlig träff och jättego fika….
TUSEN TACK!!!!
**

Ps: Jag fick 4 illrar med mig hem…hihi….

ferretgirl
0

Sorry att jag inte kom, men vi letade iller som nu har varit ute i en vecka. Han var synlig vid hemmet vid ca 9:00 tiden i går morse, men på dom ca 3-4 min det tog ägarna att ta på sig, så var han borta igen. Sen var vi med och letade under hela resten av dagen, men han var borta igen. Nu har ägarna satt ytterligare en bur som står på altanen, sen har dom en under yttertrappan, + att dom nu också har satt upp en minkfälla betad med hans favorit mat, vitlökskorv. Vi hoppas alla att han ska hitta hem igen så snart som möjligt. Så vi får komma upp på en annan träff i Höganäs, förhoppningsvis så har vi då hittat honom igen.

Madde
0

Oj håller tummarna att ni får tag i illern som är borta.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Alwyn
0

Ja vi hoppas att han kommer hem igen!Lycka till

ferretgirl
0

Han var synlig idag igen, men åter så hann dom inte ut och ta honom, han hade tom. legat i hängmattan i buren. Men fällan går han inte in i, det är precis som han vet att han blir fångad om han går in i den. Men jag hoppas att det bara är en tidsfråga innan dom får tag på honom, det håller vi iallafall tassar, tummar och tår för att han ska.