bilder på mys o promenad

#2: Vilken underbar bild Jossan. fastnade lite extra för den. Fast de andra var fina med ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ooh, vilka sötisar :D
Jossan, grymma bilder, sån skärpa med kameran oxo! Om du har tid när vi e nere nästa gång så skulle jag vilja att du fotar Albin lite med den, skulle vara kul att ha ett par riktigt fina bilder av honom o spara :)
Dexter e så SÖT

härliga bilder!

grymmt fina bilder :) har du inga flera?
Silver honan du har Jossan är ybersöt!!! Vad heter hon? ;)
Jossan men vad snäll du är!! Vi åker ju ner till tranås nästa torsdag o stannar över helgen *hosthost* ;))

meh ser ut som siamesiskatvillingar (ella hur det stavas)
#11 hör av dig bara!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#2 villken söt och rolig bild. Blev det ett bad efter det eller?? En vit iller och en vit sele…hahah
#14, nädå, dexter brukar se fin o prydlig ut med undantag för smutsiga klor när vi har promenerat även att han ska rulla sig i jord, mossa, lera… ALLT! =) Selen är faktiskt svart men jag har sytt på reflex så den ser vit ut i kamerablixten. Så den är det ingen fara med. Jag var smart och köpte svart sele från början! =)
Sajtvärd på Iller.ifokus

ja ha,,tänkte nästan att de var reflex. jasås. har han nån slags super päls eller?? haha
Nja, superpäls vet jag inte, men han älskar när det är blött i gräset då drar han kroppen i den och vips så är han ren och fin igen!! =)
Sajtvärd på Iller.ifokus

hahha…oki. då är det bra=) Undra om ja ska lära smeagol det oxå??