Utebur sökes!
Finns det någon som har en utebur som är till salu och som är flyttbar? Alt. har ni förslag på hur en rolig utebur kan se ut? jag behöver köpa/göra en utebur till Love och Alice och behöver få lite tips!
Något sånthär kanske kan fungera om du vill ha den någorlunda flyttbar?
Paulina
lättast är att göra en kubformad (rektangulär) ram, och näta in den på alla sidor, även botten. och sen bara lägga den på marken, och ösa in nått bra materila på nätgolvet

Tackar så mycket!
#1 har mailat på blocketannonsen!
#vad ska man ha för nät? Love har kommit på en ny grej.. Det går att bända upp saker om man bara är envis..!
#3 Du hittar billigt nät på jula, som är 1*1 cm i maskstorlek (fyrkantiga maskor) så det funkar nog ypperligt om jag skulle gissa. Tror man får 10meter för 200kr eller liknande? Om du nu vill ha sådant nät förstås =)
Paulina
#3 minknät… i galvat stål eller vad det heter

Tack! om jag inte kan köpa uteburen så får jag ge mig ut och köpa nät! hade ute midwest-buren igår, men vågar inte ha ute den när jag är på jobbet, måste oxå ha en annan form på uteburen så att de små kan springa omkring hela dagen i den!

Ska leta upp enbild på min utebur vi har byggt på landet.. dom är på min andra dator någonstans.. om inte sarae kan gräva fram dom från mailen=p

billigast är att åka till bejers bygg i Borås.
där kan du fixa billit med matrial för att byggadin ute bur.
eller så kollar du efter Ivr hyllor på blocket och börjar där i från och sedan bygger ut efter hand hur du vill ha det.

golf.ifokus.se