Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 460 ggr
Bobo-the-Bobster
0

Bobo-the-bobster

Hallå där uteSkrattandeJag är en iller kille född 2007-04-17  jag e kastrerad chippad å kelig när jag känner för det. Jag TYCKER INTE OM BARN åtminstone inte om dom e under 10 har tidigare dålig erfarenhet av såna där kortväxta skränande ungar så dom aktar jag mig för. Jag e jätte frisk å pigg å kanske lite liten till växten men vadåra alla kan inte vara Tarzan. Jag har chysta ägare men dom har hör å häpna skafat barn e dom inte kloka men men så ere, dom viste iofs inte att jag ogillade barnFlört. Bäst vore det nog om jag fick bo någon annanstans husse å matte har typ aldrig tid med mig längre. Fast husse å matte tycker jag e en så charmig lurv så dom har lite svårt å sätta ut en annons å ge mig ett nytt hem. Dom e så rädda att jag ska hamna hos nåt puko eller någe annat löst folk ….. finns det elakingar där ute eller e det safe å leta ny lya?

Aviendha
0

Ett tips vore ju att skriva ut varifrån du kommer så det blir enklare att för de med sjysst boende att hojta till ;)

FerretCrow
0

naww vilken gullig annons. hoppas han hittar ett hem

werner
0

Charmig annons ^^

Bobo-the-Bobster
0

Tackar Skrattande Jo han är en väldigt charmig kille också inte bara en charmig annonsFlört. Vi finns och bor i Motala ligger i Östergötland.