Stoppa plågeriet!
Kopierad detta inlägg från Katter.ifokus….Skriv gärna på alla illerälskare! Tänk på att det även finns iller päls….
Varje får 2 miljoner katter och hundar sätta livet till pga pälsindustrin. Köp inte något klädesplagg med pälsdetaljer! Katter och hundar blir levande flådda! Sedan får dm ligga i sitt eget blod och flämta medans dom sakta och plågsamt dör. Köp inte oäkta päls heller, då det stödjer den typen av mode.
Skriv på för importförbud inom EU av hund och kattpäls.
http://www.heathermillsmccartney.com/petition.php src="http://katter.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

har nu skrivit under.

Jag har skrivit under. ( även om jag inte är illerägare ;D)

jag har oxå skrivit under =D

Jag har också skrivit under. det gör jag utan tvekan varje gång detta kommer upp. En direkt vidrig handel är detta.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nu måste jag vara lite jobbig. Är inte kor, grisar (+ alla andra djur) lika personliga/ mkt värda/ individer m känslor?
Jag säger stoppa nutidens värsta förtryck. Djurindustrin.

#6: Jag tycker att alla djur är lika mycket värda. Men jag vill inte att någon ska mista livet på dyligt sätt.
Hur man väljer att avliva djuret inverkar stort tycker jag.
En bultpistol i pannan låter grymmt, men det är det inte. Går fort och är en metod jag tycker kan rekomenderas på stora djur.
Sedan är jag inte vegetarian eller vegan. Jag äter djur, vill bara att de ska leva bra och dö bra innan. Så det jobbar jag för.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#6 absolut! håller med dig till 100% …fixa en protest lista så har du min underskrift ;)
#8 helt klart! Vart ska vi lämna den då? Djurskyddsmyndigheten? nej just det, den blir ju nerlagd…
ja..det ser mörkt ut…man får väl hoppas att djurens rätt fortsätter med sitt jobb…

asså jävla cepe människor som gör sådära… asså jag skulle med glädje skinnflå dom levande och kastrera dom LÅÅNGSAMMT. Allt för pengar sa dom i kallafakta förut när dom filmade de där. asså guuuud jag vill bara plåga dooom

jap nu har jag skrivit på i alla fall
#6 håller med dig, men pälsindustrin är väl den mest avskyvärda av alla "djurfabriker". Att döda djur för att göra kläder av när det inte finns någon som helst anledning till det! Tycker även att minkarna har det för j*****…..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag har oxå skrivit under nu. Skulle aldrig köpa något med äkta päls.
Jag föredrar Fuskpäls helt klart.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.