Illeraffär
Köper ni saker till era illrar i en vanlig zooaffär, eller finns det speciella ställen för just illrar? Aldrig sett något sådant iaf.. Eller brukar ni handla på internet - i så fall, vilken sida?

Har många bra saker till iller.
Du hade inte skrivit ut var du bor men i Stockholm finns det en zooaffär i Hagsätra som har otroligt mkt illerprylar. En sor egen hylla med hängmattor, leksaker, selar, godis, olika matsorter osv.
Har superbra saker till illrar :)

Inne under länkar har du länkar till illeraffärer och andra zoo butiker som har iller och kattgrejer.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag bor i stockholm.. I hagsätra säger du? Mer precis vart..? Skulle gärna ta en tripp förbi något fin dag
Wow! Verkar ju finnas en massa kul på internet.. hmhm.. får väl sitta och gämnföra priser ;)

#5: Finns massor. Men vill du se något som får snålvattnet att rinna och plånboken gråta. Så kolla in e-bay. Ruggans vad häftiga saker det finns där. ;-)
Audiatur et altera pars
Hehe, snål på det sättet är jag inte ;) Men om man ska köpa en sak på internet eller en likadan i affär så kan man ju alltid köpa den billigaste
Om det är samma sak så att säga.. Om du fattar ;) hihi!!
Inte för att jag planerat att köpa något nu, vet inet ens om jag tål iller, men lika bra att veta vad som finns =) Får väl göra lite som roxanne!

#7: När det gäller att man hittar så fantastiskt mycket som man kan göra som man bara vill ha, så ja då gråter plånboken i alla fall. Inte för att ägaren är snål utan för att det blir så tomt i den;-)
Finns så roliga och snygga grejer att köpa till dem.
När får du veta om du tål de små pälsbollarna då?
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
Jadu.. Det blir väl när någon iller är villig att ses =) Det du sa om pricktest verkar ju väldigt vettigt, och något som jag skulle kunna göra.. Men vill träffa en iller på riktigt först och känna efter, gärna iaf 2 gånger om jag inte märkt något speciellt efter första gången. Sedan kan man göra ett pricktest efter detta har jag tänkt, om man blir osäker..
Men lite rädd att man känner efter "för mycket" när man träffar en iller och så börjar det klia överallt och man mår dåligt bara för att man intalar sig att man borde göra det!!
Men jag går ju i skolan och nu har jag sommarlov, det vore väl om någon med iller i stockholm vill träffas! Vågar inte riktigt gå på en illerträff om det skulle bli "för mycket" men om någon som äger en iller som vill träffa lite nya människor så skulle jag uppskatta det otroligt mycket om någon hörde av sig =P Jag vet ju inte riktigt vart alla bor och så, annars skulle jag springa efter att stockholmare själv! hehe

#9: I stockholm, då har du tur. Där bor det många illrar. Annars kan jag faktiskt rekomendera en utomhus träff. Då blir det inte så konsentrerat, men du får chansen att träffa många olika iller individer och dess ägare också. ;-)
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig då jag inte bor i Stockholm. Men jag vet andra här inne som gör det;-)
Audiatur et altera pars
Jo utomhus tror jag oxå skulle vara mycket lättare om man ska träffa många illrar för symptomen brukar knappt visa sig då, så då skulle jag nog klara det. Ingen utomhus-illerträff på gång då?? =)

Hmm, inte vad jag vet i Stockholm tyvärr. Vi har ju en träff den 22 juli i Gävle. Då ska Ammi hit för att hämta sin valp i Gävle. Så vi tänkte ta och träffas en sväng för att fika och snacka iller ihop.;-)
Audiatur et altera pars
Gud vad roligt. Gävle, det är ju bara en sisådär 18 mil, en baggis. Får man ta en tripp förbi eller? När, var, hur? Kommer många? Vad ska ni göra? =)

#13: Självklart får du komma. Dessto fler dessto bättre. ;-)
Vad ska vi göra? Ja, vi ska fika lite, gå runt med illrarna. Prata iller och bara ha trevligt;-)
Audiatur et altera pars
#5: Hagsätra är ju int stort, ganska långt bak i centrumet, brevid apoteket typ. finns bara en zoobutik.
Jag har faktiskt aldrig klivit av i hagsätra ;) Ligger det nära tunnelbanan? Antar att den är i centrum?
#16: När du kommer av tunnelbanan gå vänster upp i centrumet och genom centrumet så kommer du fram, inte svårt att hitta =) jag blir alltid ruinerad när jag går dit för dom har så mkt prylar :)
Man kan ju vara några stycken som går ihop och beställer från tex Ahms-illertorg. Då blir ju frakten mindre och på så vis sparar alla pengar. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Smart! Själv bor jag i stockholm, om har som sagt inte några planer på Att skaffa iller nu (om någon läst det =P). Inte innan jag vet om jag tål dom…
Men är det många här inne på iller.ifokus som bor just i stockholm?
Tror att det är några stycken som bor i stockholmstrackten. =) Vi som bor runt örebro brukar gå ihop och beställa saker. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag har förut handlat hos Hagsätra Zoo men nu såg jag att www.zoobutiq.se har fina grejor och bra priser!! Har redan gjort en beställning.
saker till min iller brukar jag försöka göra själv, t.ex hängmattor, lekhus, illerväska. annars finns det massor saker på ikea som går att använda till sin iller, t.ex blimp eller minifångst.

#21: Japp de har en hel del där. Skojigt att du beställt. Vad har du beställt för något?
Audiatur et altera pars