kan man bli sparad??
När jag loggar in så får jag alltid lov att skriva mitt namn. Men kan de inte sparas så man slipper det?? Som på lunar tex. Och vad menas med knappen kom ihåg mig??

Menar du allvar? Vad tror du menas med kom ihåg mig?

"Kom i håg mig" är att spara ditt användernamn och lösenord så du inte behöver skriva in det varje gång.

jag har försökt många gånger att just spara men min dator vill inte så jag får skriva allt i alla fall

#1 Ja jag menar allvar. Kanske lät lite dumt nu när man läser det. Kanske skulle ha skrivit att jag har tryckt på den knappen flera gånger utan att det har hänt något!!
#2 men om man bara vill att användar namnet ska vara kvar då??
#3 Då har du samma problem som mig då.

Här fungerar det bra när jag ryssar i kom ihåg mig.
konstigt att det inte fungerar för dig klarsferrets.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#4 Haha okey då förstår jag att du undrade. Har ni samma program för internet? Tänkte om det kanske kan vara skillnad på explorer och firefox.

hihi så gör den för mig med, om jag ex stänger av datorn så måste jag skriva in mitt nick o lösen igen, eller om jag loggar in på helgon så är det samma sak när jag kommer hitigen..lite skumt detdära

Fast domiino du och klarsferrets borde väl ha samma programm eller?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

domiino här: japp vi har båda två explorer, men å andra sidan så är vårat internet lite crazy rätt ofta..så jag vet inte om det beror på det..hehe nu ska jag dra puss o kram allihop. var snälla nu.

För mig funkar det, jag behöver aldrig logga in.

den funktionen har aldrig funkat för mig! har testat en massa gånger.. men har gett upp, jag får skriva varje gång ist.. 
Det kan ju vara en av alla buggar? Nu tex när jag valde att logga in för att kunna skriva ett svar så kan jag inte trycka på "Min sida" för då får jag bara till svar jag redan är inloggad. Måste alltså gå via "Medlemmar" för att komma till min egen sida.
Ska jag sen logga ut så står det endast "Logga in" på knappen i högra hörnet, trots att jag bevisligen är inloggad!

Ja men nu funkar det. Fast jag tror inte att de funkar om man stänger av datorn sedan!!?? Får väll se hur de är imorgon då??
För mig fungerar det, och man kan stänga av datorn och jag är fortfarande inloggad. Trycker jag på "logga ut" så måste jag logga in igen på nytt, men så länge man inte loggar ut sig är man alltid inne
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

jag hade explorer förut och firefox nu.. men det är ingen skillnad, det funkar inte iaf..

Funkar automatisk loggning för er på andra sajter? Det kan vara webbläsare inställningarna som gör att det inte funkar.

Funkar automatisk loggning för er på andra sajter? Det kan vara webbläsare inställningarna som gör att det inte funkar.

Jag loggar aldrig ut, tycker det är skönt att man inte måste logga in varje gång 

för mig funkar det på andra sajter, men inte här..