iller.ifokus jacka
Japp vad sägs om en iller.ifokus jacka? Eventuellt har jag fixat en vinter/höst/vår jacka som r vind och vattentät till ett helt otroligt pris. Men jag håller er uppdaterade. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hur skulle isf en sådan se ut då? *nyfiken*
annars är man ju lite sugen på en vanlig "iller i fokus" t.shirt / topp eller collagetröja ;)

jag skulle vilja ha ett linne isf :P
golf.ifokus.se
Skulle jag inte säga nej till. Har nått liknande med Busiga Illerförenings logo på, och jag trivs bra i den.

Jag skulle gärna också reklamera för denna grymma sida!

Om ni tänker er något sådant här. Fast den finns i fler färger än den här röda.
Modern allroundjacka som hänger längst fram i garderoben året runt. Yttertyg i stark polyamid, som gjorts vattentät med helsvetsade vattentäta sömmar, dessutom är den belagd med PU milky coating som mebran vilken ger jackan en bra andningsfunktion. Vidare är den helfodrad i kroppen med en skön fleece och i ärmarna med nylonfoder. En riktigt "hightech"´jacka
Färger:Dark silver/22, Black/30, Dark royalblue/43, Darkred/58.
Till DAM rekommenderas att man tar en stl mindre än vanligt.
Storlekar: XS, S, M, L, XL, XXL.
Tilläggas kan att jag säkerligen kan fixa tröjor och sådant också. ;-)
Audiatur et altera pars

hurdan logo blir det då? som det uppe i vänstra hörnet?
golf.ifokus.se

Jag skulle vilja ha en hoodie eller ett linne istället för jacka. Jag skulle ivf använda det mera. Förlåt Åsa :(
Hmm fanns det någon bild man kunde se???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jaa…det vore ju jätte roligt!

Japp nu fungerade det. ;-)
Bättre sent än aldrig.
Audiatur et altera pars

Men den var ju verkligen inte helt fel =)

Vad kul det låter . kan du få tag på bilder på jackan o t.tröjan

#13: Jackan har jag fått in bild på. Sedan håller jag på att kollar på olika tröjor.
#6: Jag hade tänkt mig att vi skulle göra en enkel logga efter den uppe i vänstra hörnet. Typ med texten iller.ifokus.
Man kan göra ett mer avanserat broderitryck också, men då kommer det helt andra kostnader in i bilden. Och jag tänkte att vi skulle fixa snygga kläder till snygga priser. För en jacka som den på bilden bör inte kosta mer än 3-400:- om jag fattat det rätt, med porto till då tyvärr. Men i alla fall. Då är den dessutom på kampanj just nu. ;-)
Audiatur et altera pars

Med ett sådant pris skulle jag lätt beställa!

JA! en väska vore häftigt;) eller ett linne! det röstar jag för…men jackan känndes ju inte HELT fel iaf=)

Tror att det kanske kommer mer linnen och sådant till sommaren år 2007 igen. Nu är det mer tröjor och jackor som gäller. Men det är väl inget som hindrar att man fixar linnen och sådant till sommaren kommer sedan. det ena behöver inte utesluta det andra.
Väskor är inte heller fel. De hade en del sådana också. ;-)
Men i dagsläget är det kanske mest jackan som känns mest intressant då ordinarie priset ligger på 600:- utan trycket. ;-)
Audiatur et altera pars

oj :P
här hemma har vi ett tryckeri som trycker t-shirst och linnen rätt billigt iallafall =)
golf.ifokus.se

#19: Kan du pma lite info till mig om dem?
Audiatur et altera pars
# 16. Tack för sidan…Jag har beställt mig en sportbag redan, jag behövde en ny "illerväska" 

#16 den sidan gillade jag =)
golf.ifokus.se

Det var en mysig sida. Lite dyra väskor.
Audiatur et altera pars

Haha, de hade ju allt…och lite till ;)
golf.ifokus.se
Tröja eller t-shirt vore inte fel.
Har precis köpt en skaraborgsillerjacka så för min del känns det som att det är nog för i år. Men nästa år vore det inte fel. =)
Åsa: Hur går det med jackorna? /Ammi
*putt*
Ja, åsa hur har det gått då det är du som håller i det??

Vi kan göra så här. De som är seriöst intresserad av en jacka kan ta och skicka pm till mig om det under veckan som är nu. Så ska jag se till att svara på alla pm och så fixar vi jackor;-)
Audiatur et altera pars

UPPDATERINGAR:
Jackan kommer kosta 450:- plus porto. Om jag inte får klartecken från sponsor. Jag sitter och väntar på svar ifrån dem nu för att jag vill få ner priset så mycket som möjligt för alla som väljer att köpa den. Helst skulle jag vilja ha så jag kan skänka bort dem till er. ;-)
Men det är väl önskedrömmar tyvärr. Men jag vill i alla fall få ner priset rejält.
I dagsläget har jag i alla fall två stycken som jag har kontakt med sedan jag först lade ut tråden som verkligen ska ha en varisn jacka. Så jackor kommer det i alla fall bli. ;-)
Audiatur et altera pars

Jackan vi pratar om nu är alltså den som syns på bild i #10. Den går att få i Silver, Svart, Mörk Royal Blå, Mörk röd.
Audiatur et altera pars
#31 Beslutsångest, svart eller röd är funderingen…du får ett PM när jag bestämt mig. /Ammi

#32: hihi, går bra det. ;-)
Då vet jag att vi är tre i alla fall som vill ha den.
Det absolut bästa är trotts allt att man kan välja färger, alla behöver inte ha samma färg på dem. ;-)
Ni som vill ha jackan, glöm inte att uppge vilken storlek ni vill ha den i. ;-)
Audiatur et altera pars

Är helt klart intresserad, fast det där med färgen är som alltid ett svårt beslut. Finns det möjlighet att se bild på alla färgerna? Skulle gärna se hur den med silverfärg respektive den blåa ser ut. Det är de färger jag har svårt att välja mellan :)

Blev det något av detta? :P
golf.ifokus.se

#36: Nej intresset var inte så högt när jag började prata med folk. Men jag funderar på att fixa något till sommaren ändå så får vi se vad som händer.
Audiatur et altera pars
VSOP gör kläder för reklam syften, har praktiserat hos dom, vet ej inget om priser för tillfället..
jag skulle vilja ha en jacka med tryck på att visa att man verkligen tycker om iller
tror det är lätt att sälja när man är på plats å kan känna, prova o så…