Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 265 ggr
JohannaR
0

Träff i Sundsvall...

Har förstått att det finns lite illrar i Sundsvalltrakten och att det surras lite om att ordna en träff här… Tycker väl att det är dags nu va?? Min lillkille skulle vilja träffa lite kompisar som han kan busa lite med! Någon fler?

Madde
0

Hoppas att ni kan ordna en träff uppe hos er. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

JohannaR
0

Ja, det är som dags med en träff lite längre norrut tycker jag…

ThereseBergqvist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som jag skrev till dig förut så är jag givetvis med! :) Hoppas att det finns fler som är intresserade!

ronja
0

jag är definitivt intresserad.. det är ju liksom dags nu tycker jag! Räcka ut tungan det verkar ju som att det blir fler och fler illrar här, så en liten träff borde vi väl kunna ordna till..? fler intresserade??

ThereseBergqvist
0

Åhh!! :) En till sundsvallsbo! Toppen!!

Om inte annat så kan vi ju hitta en passande dag att träffas!

#4  hur många busar har du?

ronja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har ju min lilla tös troja =)

ThereseBergqvist
0

Vill ha! ;) Guuu så söt hon va!

Var någonstans bor du i sundsvall?

sarae
0

# ja troja e verkligen söt som socker! ännu en päls till listan! hihi

ronja
0

..hihi..troja tackar så mkt!

#7 jag bor i matfors..

ThereseBergqvist
0

min kille kommer därifrån! Hehe…

ronja
0

fler som skullle vara intresserade av en träff i sundsvall?

JohannaR
0

Annars får vi väl köra en träff på tre, som du sa therese… :) Nån som har en idé vart vi kan hålla hus?? Jag bor ju inte direkt i Sundsvall (Ånge) så det är väl inte det bästa att vara här… :)

ThereseBergqvist
0

Spelar ingen roll för mig iaf vart vi är.

Men till mig är ni iaf varmt välkommen!! :)
Med risk för att Skorpan kommer släpa nån iller under soffan som hon gjorde med Ammis! :P Hahah…

ronja
0

jag och troja kommer gärna till dig therese.. Glad

JohannaR
0

och jag och Elliot då :)

ThereseBergqvist
0

Kanon! :) Då säger vi så då! :)

Men när? nått förslag?

JohannaR
0

Säg du när det passar dig therese, så får vi försöka anpassa oss! Men snart blir det väl hoppas jag Flört

ThereseBergqvist
0

Jag kan ju precis när som helst ungefär förutom då jag är i skolan på dagarna och ni kanske jobbar.. Men kan ni redan till helgen? Kanske på lördag mitt på dan?  Jag ska inte bort förrän på kvällen.
Eller på söndag?

Bestäm ni när det passar er bäst! :) jag är som sagt hemma!

ronja
0

lördag skulle nog passa mig bra! =) …söndag jobbar jag fram till kl två, så isf efter det.. (för min del, om det blir då) var i sundsvall var det du bodde therese?

ThereseBergqvist
0

Kanon! :) Passar det för dig med JohannaR?

Jag bor i Granloholm. Typ vid Hulistugan om du vet vart den ligger.

ronja
0

njae vet inte riktigt var stugan är.. men det ordnar sig nog.. till granloholm hittar jag ju! Glad ska bli så skoj!! *längtar*

Guteillern
0

#20: Har du satt ut någon notis i ert lokala annonsblad? Tänkte på dom med iller, som bor på Trädgårdsgatan. Har inte hittar namn/tel till dom.

Hoppas ni får en toppen träff!

/Ammi

JohannaR
0

Lördag passar nog mig också! Vilken tid??

ThereseBergqvist
0

Kanon! :)
Jag bor ju som sagt här så det är bara att dyka upp när ni kan. Men runt 1 kanske? Eller vad tycker ni! Bestäm!

#22 Det har jag faktiskt helt glömt bort måste jag erkänna. Ska ringa någon tidning imorrn och se om det går att ordna! :)

JohannaR
0

Runt 1- tiden blir kanon det! Vilken adress ska vi till?? :)

Guteillern
0

#24 Finns det inte något Annonsblad, som delas ut till alla hushåll, där privatpersoner kan annonsera gratis? Lite sent för att hinna till denna träff, men kanske till nästa. Hoppas ni får en jätterolig träff! /Ammi

ronja
0

vi får väl planera in en träff längre fram oxå.. där vi kan vara ute i god tid och göra lite reklam.. vet ju att det finns fler illerägare i sundsvall =)

#24 vid ett tiden blir det nog bra för mig med!

ThereseBergqvist
0

Bäst är ju kanske om ni kikar på eniro vart ja bor för jag ärusel på vägbeskrivningar :P

Therese Bergqvist
Strömstadsvägen 96

i Granloholm alltså..

#24 kollade med dagbladet idag och där var det inte gratis iaf! =/
Men jag får kika runt lite tills nästa gång! :)

ThereseBergqvist
0

Ni får mitt nummer ifall det är något!
070-368 25 85

JohannaR
0

Bra det! För mitt lokalsinne är inte det bästa, så jag kanske slår en pling på vägen ;) Annars syns vi klockan ett på lördag då!! Elliot är spänd av förväntan…. :)

ThereseBergqvist
0

Hahaha!! Bara att ringa som sagt! :)
Skorpan längtar hon med! :P Kommer att älska att springa runt som en tok och poppa!

ronja
0

thererse- jag pmar dig mitt nummer, om det skulle vara ngt.. =)

ringer väl också när jag är på G! 

mvh/veronica&troja

ronja
0

johanna- jag har pmat dig! Glad

ronja
0

Nu har ju vår lilla träff varit- jättetrevligt! Förutom att illrarna hatade varandra!! Det visade sig att min lilla söta troja, är en riktig Bitch! hon ville spöa upp både Elliot och lilla skorpan.. (matte får ju skämmas)Generad Och som sagt Therese, du får väl skicka räkningen på sanering.. efter alla härliga illerfisar..FundersamFlört

Men det var ju jättekul att träffa er.. och de kanske samsas bättre nästa gång..

JohannaR
0

:) Ja och Elliot ville mest sova han… haha.. Men trevligt var det ändå! Tck för att vi fick hälsa på dig och skorpan Therese!

ThereseBergqvist
0

Jo nu har vi ju haft vår miniträff. Hade hoppats på massa bus men ingen verkade gilla den andre. :P Typiskt! Får hoppas det går bättre nästa gång :) Gick ju iaf bättre mellan oss mattar som tur var! :)

Skorpan vart lite besviken, hon som var taggad till tusen och ville busa. :P Lite trög var hon oxå när hon hela tiden ville nosa lite grann på Troja och Elliot även fast de hoppade på henne :P Heheh…
Och hon var ju iaf den som skrev högst och hela tiden :) Stackaren..

Och all doft av våra älsklingar är så gott som borta :P Heheh..
(puffades rejält kan ju tilläggas)