Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 390 ggr
BlackieSixx
0

Småkollar lite efter en iller =)

Hej!

Nu är det så att jag hjälper en släktning till mig & småkolla lite efter en iller, hon har vare väldigt intresserad av en länge & har vana sen förut då hon vare mycket & hälsat på mig som haft en iller innan & sedan har hennes mor också haft illrar.

Det spelar ingen roll vilken färg, men helst viltfärgad & en hona för dom luktar mindre, illerhonan ska även gå ihop med en katt eftersom hon har en.

Mvh
// Cissy

MVH
// Cissy - BlackieSixx.blogg.se

Bogey
0

Ni har en uppfödare i Timrå ni kan hälsa på. Hon har just fått valpisar också så när de vuxit på sig lite kan ni säkert få träffa dem oxå.

Hon kan nog hjälpa er hitta en omplacering också om det skulle vara lämpligare. Alltid bra att ha en nära kontakt med en uppfödare så man har nån som kan svara på frågor i våt och torrt.

BlackieSixx
0

#1: Undrar om vi tänker på samma tjej, för vet en tjej som köpt iller från Timrå =), Sedan är detta en bra sida också & kolla efter omplaceringillrar m.m., men tack för tippset <3

MVH
// Cissy - BlackieSixx.blogg.se

Bogey
0

#2 vet inte om det är samma tjej. Klicka på min länk i förra inläget så ska du komma till hennes presentation. (har fixat länken nu)