Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 416 ggr
bnoffan
0

billig transport.

Var innte på coop extra idag och hittade till min förvåning en katttransport för 99:- Det kanske inte är världens bästa bur men den är lätt och ändå rätt rymlig. Jag kommer ju inte åka några längre sträckor med Tekla sen när hon väl har kommit hit så då ska nog den här fungera alldeles utmärkt. Får se om man kanske kan sy en liten hängmatta och hänga upp i den också.

LeeLoo
0

Men åh, kanonbra bnoffa!! Vad roligt, det trodde man ju inte att du skulle finna på Coop av alla ställen. Perfekt! Den kommer säkert att passa henne aldeles utmärkt!

Faxlin
0

Det viktigaste att tänka på med transportburar är vad det är för plast i dem. är det en mjukare plast eller tynnre plast så kan illrarna få lös gallret genom att pressa med huvudet tillräckligt hårt i springan mellan galler och bur.
Men priset var riktigt bra tycker jag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bnoffan
0

Jag har suttit och slitit i den nu på morgonen och den verkar vara hållbar så förhoppningsvis kommer den fungera fint.

Faxlin
0

Den fungerar säkert jättebra. Skrev med det där om plasten lite bara för att fler ska tänka på det :-)
Ser fram emot bilder på den sedan inredd med hängmatta och allt :-)

Audiatur et altera pars

holtz
0

Och nu när du sparat en massa pengar så kan du ju köpa riktigt exklusivt tyg till mattan :P haha

bnoffan
0

#5 om det ändå vore så väl. Den här månaden kommer jag inte ha råd med speciellt mycket extrautgifter eftersom Tekla ska betalas och hämtas hem! Men sen så. ^^

holtz
0

Haha ah, men de e ju ändå bra..för du kan ju lägga de pengar på "viktigare" saker istället ;)

Veronica
0

#4 Du tänker väl på samma sak som jag, en viss lite brun kille som kom lös i bilen under en resa till Norge för några år sedan och som sedan fick flyttas runt i olika knän för att vi inte kunde stänga in honom någon annan stans eller säkra upp transportburen =))) Lille söte Zeke Oskyldig Flört

Amor vincit omnia

sarae
0

#8…stitch e oxå en utbrytar kung…han tar sig ur i princip alla transport burar, å har kommit lös i bilen när man ligger på motor vägen…jätte kul! hrm…plötsligt så sitter han lixom ovanpå buren å kikar ut….suck! tacka gudarna för petcargo! Än så länge säker…men jag får väl stitch besiktiga den vid var 100:a mil ;)

bnoffan
0

Haha ja. Fast vem skulle inte försöka ta sig ut iofs? :P Nej men jag kommer inte åka några längre sträckor. Max till Flen typ som tar 12 minuter med tåg! Flört Därför jag inte heller vill lägga alltför mycket pengar på en transportbur just nu.

Faxlin
0

#8: Japp exakt det tänkte jag på :-)

Audiatur et altera pars