Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 471 ggr
Saaba
0

Iller <3 aluminium

Rasmus blir som förbytt av aluminiumfolie, nån mer som har en sån iller? Det ska tuggas på det och han gör vad som helst för att komma över det. Även minsta lilla bit. Knäppis säger jag..

PatrikF
0

Har inte testat det på illrar, men där jag bodde innan så hade dom världens godaste kebabrulle och dom packade alltid in dessa med folie, så när man skulle äta så drog man alltid av dom och gjorde en liten alu-boll. Katterna blev som tokiga, det var ju den absolut roligaste leksak dom kunde få.

VeronicaKahlbäck
0

Jag tror att det var Timon som blev helt knäpp av folie, när man tog fram det så blev han förbannad.
Om man la fram en ruta på golvet lite halvt knölig så blev han galen alltså inte busig utan det skulle hoppas på o skällas på och gärna bitas sönderTungan ute

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

mandariiin
0

är det inte aluminium folie som är jätte farligt för djur? för när dom biter i det så får dom i sej något material som dom kan bli jätte dåliga av? eller är det jag som har blandat ihop det med något annat?

jag har iaf aldrig själv gett mina djur aluminium folie.

Saaba
0

#3Jag ger inte Rasmus folie. Han kommer i ilfart då han hör ljudet av det. Och han får ingen folie heller, det är bara kul att se hur han försöker komma över det.

VeronicaKahlbäck
0

Kanske ska tillägga då att självklart så lät jag inte någon hållas utan uppsikt och om det började gå sönder så tog jag självklart bort det
vilket det inte gjorde för dom tyckte att det var så äckligt att bita så dom bet aldrig igenom.

om det nu skulle vara giftigt för djur så kan det inte vara sååå farligt tror att dom flesta djur jag haft fått leka med folie bollar för dom flesta har tyckt att det varit otroligt roligt…
har aldrig märkt att det hänt något iaf.
Vore jävligt skumt också om det vore giftigt för djur men vi kan ha det till våran mat?

Om någon vet att det är farligt så berätta gärna så ska jag sluta att plåga mina djur!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Theres
0

Testa att bit i det själv Tyst Äcklig kännsla… hur sjutton kan man gilla det? :P

golf.ifokus.se

[countess]
0

Min hund fick tag på min rullkebab och åt upp allt inclusive foliet :S hon klarade sig som tur va men bar  kn det ju inte va