Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 299 ggr
elinn
0

Mamma Mia!

Har någon av er sett musikalen Mamma Mia? Vad tyckte ni, var den bra eller dålig?

Jag har nämnligen fått ta över en biljett så jag åker till Stockholm på torsdag med min sambos syster och pappa för att se den.

Längtar =)

Madde
0

hmm jag har ingen aning om den är bra eller inte. Men när du har sett den Elin så måste du berätta hur de var. =) Förstår att du ser fram emot Musikalen. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sarae
0

Kan bara säga att det var den absolut BÄSTA musikal jag sett! å jag har sett många, både i london å New york…e total musikal fantast å mamma mia får topp betyg! Var inställd på att den skulle vara sådär…men blev positivt överraskad kan jag säga! Nu vet jag inte hur den svenska e, men har svårt att tro den är dålig! ska själv fixa biljetter när den kommer till gbg

Ferret.YinniZ
0

den verkar bra! jag var i London för ett par år sedan och såg We Will Rock You! Jag säger bara en sak….SE DEN:D Super bra! jag ska snart dit igen och se den;) sådan känsla:D

hopaps mamma mia är bra:D ha det så trevligt:D

Madde
0

Jag har bara sett musikalen Miss Saigon och det var 1998 men gud va den var bra. De var då Peter Jöback var med i den.

Hmm nu blir man ju riktigt sugen på och gå på Mamma Mia. Men det lär nog inte hända det här året inte.

Therese-jhfd
0

Den är helt enkelt SUVERÄN! Jag var i Sthlm för några veckor sedan och såg den. Glad

Madde
0

Vad kostar det och se Mamma Mia???

elinn
0

Hehe ja det var ju en bra fråga Madde =)

Själv blir ju hela min resa gratis då jag fick både musikalbiljett och tågbiljett fram och tillbaka =)

Ska kolla på biljetten sen få se om det står något pris.

Therese-jhfd
0

Jag vet inte heller vad det kostar. Fick nämligen det hela i födelsedagspresent.

Thyne
0

Åh, den är jättebra! :D

Madde
0

OK kolla gärna upp det är du snäll. =)

Madde
0

Hittade priserna själv. =)) 

Kat A Parkett, Loger och Mittläktare t o m rad 10  595 kr     
Kat B Mittläktare rad 11-17 och sidoläktare   495 kr    
Kat C Delvis skymd sikt. Läktarplats med pelare som kan skymma någon detalj i kanten av scenen. Man missar inget i scenens mitt där handlingen utspelas.  295 kr    
Kat D Skymd sikt. Läktarplats med sidosikt. Här skyms det inre scenhuset där viss scenografi och enstaka scener utspelas.  220 kr    
Kat E Lyssnarplats. Läktarplats där pelare skymmer vissa moment i föreställningen.  195 kr  

Meny-biljett I anslutning till föreställningen serveras en meny i Cirkus restaurang. Det finns kombinationer där man äter både före efter föreställningen. Menybiljetter kan endast bokas via telefon. 990 kr    
Barn t o m 16 år halva priset.

elinn
0

Nu är jag hemma igen, eller har varit hemma sen 11 idag på förmiddagen =)

Hade det supertrevligt igår och föreställningen var verkligen så bra som jag hoppats på.

Madde
0

Vad bra att du hade trevligt igår. =))