Underkläder
Min Melwin verkar ha en förkärlek till underkläder… På den korta tiden jag varit hemma, kommit hem från skolan (ca 20 minuter), har han redan hunnit med desas eskapader:
Dragit iväg min mors bh under soffan.
Dragit iväg min mors nytvättade trosor.
Rotat igenom, och rivit ur, alla mina underkläder.
Haft ner tvättkorgen så att alla kläder åkte ut.
Vad ska man tro om det, transa måntro? ;)
haha vet fler illrar som älskar underkläder. Här hemma har vi dock bara strumpätaren Bilbo som ätit många strumpor under sina 3½ år hos oss. ;)
Jaså, de är populära alltså :)
Oh, det var värst ^^ Melwin tar också alla strumpor han kan få tag i. Hittade nyligen fem-sex stycken under ett skåp här hemma.

haha! jag har haft problem med min sambos syrras hund…hon hittade mina underkläder vart jag än gömde dem..! hon har bitit sönder nån enstaka!:P
Haha, det var inte så lyckat då :P
Hoppas det är en liten hund vi pratar om, skulle se ganska fånigt ut med en stor hund som springer omkring med trosor, hihi!

haha, känner igen detdär.
tengel åt upp mina BH-ar som valp, så min nuvarande sambo var snäll och köpte nya till mig!
man får passa på 

Hehe..jadå…det är en liten papillon=)=) syns knappt:P
#5 Åt upp?
Sicken snäll sambo du har :)
#6 Hihi, ok. :)
Thyne: Melwins syrra är också en strumpsamlare ;)
Haha, jaså? Det sitter väl i generna då! :D
Thyne!!! Det är inte för att alla som kommer till mig frågar varför det är en massa strumpor uppe på hyllorna!!!
Ha koll på att han inte tuggar i sig tyg från det han tar och gömmer. Min Tigern älskar strumpor allt för mkt, he eat them ;)
Det är faktiskt ganska lustiga saker mina killar älskar här hemma. Jag slår vad om att jag har en sake som inte alla illerägare har som leksak till sin illrar ;) Exempelvis deras alldeles egna toalettborste!! :)
#11 Bra tänkt.
Han har inte tuggat på några strumpor än, han bara gömmer dem men jag ska hålla ett hököga öppet så att han inte börjar naffsa i dem. Tack för "påminnelsen" ! :)
Haha! :D Toaborsten är måttligt populär hemma, och det är jag så glad över. :)
här hemma är det ibland mkt svårt att hitta b.h'ar på morgonen. ligger oftast i en liten kattbox ute i hallen om man glömt att stänga garderoben, vilket jag gör ganska så ofta. uppenbarligen så är de sköna att sova på, för resten av underkläderna låter han bli.

#11 va sööt :D
#13 Bh:n försvinner titt som tätt här hemma med. Den är skoj att rycka med under soffan tycker Melwin. Kollade faktiskt på när han drog iväg med den en gång. Han tog sej nerför trappan med nöd och näppe, då han snubblade med tassarna i axelbanden ;)