Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 389 ggr
Faxlin
0

Nervös (ej iller)

Japp snart ska jag överge er för att åka iväg och söka jobb. Har ledsnat på att skicka iväg 5-10 jobbansökningar per dag. Nu ska jag in irl och visa upp mig. vet ett par ställen där det behövs folk. Men jag är så nervös att jag har ont i magen och mår illa.
Börjar snart ge upp hoppet, men snälla ni håll en liten tumme för att jag får ett jobb. Hest innan jag blir komplett tokig av att gå hemma.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

DG
0

Jag håller tummarna! Jag vet exakt hur nervöst det är! Hoppas du lyckas hitta nått :)

Roxanne
0

Ja jag håller tummarna, hoppas det bästa påå våran bäste Åsa

Ferret.YinniZ
0

jag håller tummarna och stortåna:D  hoppas att du får ett job:D

TottsiGirl
0

Klart vi håller tummarna!! :)

Lycka till ska tänka på dig idag :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

Gahhh, blev en massa telefonsamtil till A-kassan och komunen då A-kassan låst in mina pengar. Så jag missade bussen. Och nästa buss är för sen att åka med. Då har ju alla chefer redan gått hem. Så jag får vara nervös till i morgon och göra ett nytt försök.
Blir så jävla less på allt tjaffsande.

Audiatur et altera pars

KajsaM
0

Vilken tjaffs, Men jag håller tummarna för dej imr :)

Faxlin
0

Tackar, nu har flera affärer sökt extra personal, så jag hoppas få något i alla fall. Är så less på att gå hemma, och så less på att tjaffsa med A-kassan och så less på att inte få jobba. Och ännu mer less på att inte få lön ;-)

Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

tjälv klart ska vi här hålla tummen för dig vi håller oxå tassar att du ska få ett jobb

ferretgirl
0

Håller alla tassar, svansar, tår och tummar för dig Åsa att du hittar ett peffekt jobb som du ska trivas med.

Thyne
0

Här hemma hålls tassar, tår, tummar och fingrar. Och även en och annan svans ;)

tessa
0

klart att vi håller tummar och tassar allt vad vi kan här hemma - go girl! ;)