Ilderbo's Ilderutstyr
Hei på dere.
Ilderbo's Ilderutstyr er en liten nettbutikk som selger sovetøy, smykker, mobilsmykker, skjerf til eier, og andre gaver.
Velkommen inn for å ta n titt
Ilderbo's Ilderutstyr kommer selvfølgelig på Iller Thriller.
I den forbindelse må jeg bare få opplyse om at prisene på hjemmesiden er i norske kroner, og vil bli justert til svenske kroner på utstillingen. De vil dermed bli satt noe opp.
Dette til informasjon.

Massa fint, vill ha allt.

Vilka fina saker, fastnade för mobilsmycket (Lys vilt/pastell m/teppe). Vart har ni fått tag i dom fina tygerna med illrar och illertassar på?*nyfiken*=)

får jag länka eran butik på min hemsida?
Min hemsida är http://moonlightferrets.rular.se om ni vill kika lite innan ni bestämmer er =)

Jeg anbefaller å handle av Nina hvis dere skal invistere i utstyr til småtassene deres. Nina er sinnsykt god til å sy, det er god kvalitet og en utrolig god service.
Nina legger sjelen sin i hver eneste hengekøye, tunnell, eller hva hun enn syr for at dyrene skal ha det beste!
Har selv handlet av Nina. Hun har sydd en råstilig hengeløye i svart flecce og fleece med flammer på til meg. Å i den hengekøyen koser 6 småtasser seg hver dag!
Den tåler ssinnsyk mye juling og jeg kan vaske den med god samvittighet uten at den tar noen skade av dette.
Så hvis du vil ha en hengehøye + mye mer som oser av ilder-kjærlighet så kjøp av Nina!
Nina er en utrolig bra dame med masse masse kjærlighet til de små pelspølsene som kryddrer livene våre, å det ser man også i hver eneste søm hun legger ned i det hun syr!
Stå på Nina! Hvis jeg trenger utstyr er det ingen tvil hvor jeg skal handle… Da kontakter jeg nemlig deg!
Helt fantastiska saker i den här butiken! Varje utställning så står jag formligen och dregglar! Mars kommer att bli en dyyyr månad :P
#3 Hvor jeg får disse stoffene fra er en godt bevart hemmelighet
Har sittet sikkert 100 timer på nettet og søkt etter stoffer med ildere på. Tok meg et halvt år å finne noen.
#4 Du kan selvfølgelig mer enn gjerne linke til Ilderbo på din hjemmeside.
#5 Tusen takk for positiv omtale. Begynte å sy da jeg synes det var uforskammet dyrt med 350,-/450,- kroner for en hengekøye i butikkene. Står jo på for at de små skal ha det bra, og gjør så godt jeg kan. Syns ikke bare det er ilderne til millionærer som fortjener bra utstyr 

#7 hehe okej ja förstår. Bara så avis att du funnit så otroligt fina tyger med illrar på.=)

vilka fina saker du har helt underbara iller smycket.
vill så gärna ha ett av dina iller smycke till min mobil .
Som sara e säger det blir en dyr månad i mars förstår jag
Tusen takk for komplimenter
Prøver jo å finne ting til butikken som andre også liker, og vil få glede av.
Om det blir en dyr måned for dere, blir det kanskje en bra måned for meg ??
Må innrømme at jeg til nå har gått i minus, da det er så fryktelig mye fint jeg bare må kjøpe inn 
Kommer en del nyheter på Indianerildern, og sikkert noen flere på Iller Thriller.
#10 haha känner igen det där :) Så lätt att köpa in mer än vad man behöver för att det är så fint! jag har nu tyg till att sy tillräckligt med puffar åt hela sveriges illrar. kan bara inte låta bli när man hittar nått fint

nu finns ni på min hemsida=) http://moonlightferrets.rular.se/index/62374.html
#12 Takk for det 
#10 Jeg har vel nok stoff til at jeg kan sy i mange år framover uten å gå tom…. Et helt rom er stapp fullt av stoff og fleece…. Enda så handler jeg mer og mer. Brukte senest 2 600,- kroner forrige dagen, på mere…………….. stoff.