Mine ildere
Hei på dere.
Tenkte jeg skulle presentere mine små.
Eldstemann er Kompis som er født 06.04.06. Han er snill som dagen er lang, og har en veldig myk personlighet.
Tinka er født 25.05.06. Hun kjøpte jeg omplassert 4 måneder gammel. Dette er min lille ADHD-ilder som er både høyt og lavt.
Nurket kjøpte jeg 5 1/2 måneder gammel, da hun hadde en opplevelse som gjorde henne meget vanskelig, og egentilig ikke salgbar. Hun er født 22.06.06. Nurket er i dag utrolig snill med meg i hvert fall, og biter kun hver 3-4 måned.
Pippi er født i juni 06, og henne kjøpte jeg 1 år gammel. Hun hadde da hatt 8 hjem, og 4 hjem hvor hun kun bodde noen dager. Pippi var forståelig nok ikke veldig snill, men det har hun virkelig blitt. Biter bare folk som er skeptiske, og mannen min selvfølgelig.
Nunchaku kjøpte jeg fordi det ble for mange jenter for Kompis. Han mistet rett og slett humøret. Da Nunchaku kom, kviknet Kompis til, og de to er uadskillelige. Nunchaku er født 06.09.07. og kom til meg 8 uker gammel. Han er en meget bestemt herremann, men den store sjarmøren her i huset.
Arwen er født 10.04.08. og kom til meg 9 uker gammel. Dette var ikke et planlagt kjøp, men da Skippy plutselig ble revet bort, var jeg så heldig å få hente Arwen i Bergen.
I dag fungerer de 6 som en rolig og harmonisk gjeng, men det har kostet mye tid og arbeide. Pippi var livredd de andre da hun kom, og Arwen gikk ikke sammen med de andre. Pippi er alfa, men i dag er det Arwen som er sjefen blandt de små.
Jeg elsker mine pelspølser, og ville gjort alt for dem. De er babyene mine. Dere kan lese mere om dem på hjemmesiden min, dere går bare nederst og "back to hompage," og trykker på navnet dems.

Jätteroligt att få en presentation. Alltid roligare när man vet lite om de som tassar omkring här inne :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Låter som du har ett glatt och blandat gäng dock tråkigt när en ung iller får byta hem så många gånger som Pippi gjorde innan hon kom till er.
Låter som dom har det bra hos dig alla 6. Tycker som #2# att det är synd att illrar blir omplacerad gång på gång. Har själv SheereKahn som föddes hos mig i april 04 (så han blir 5 år nästa år), han var i 3 olika hem innan jag tog hem honom igen. Han var ca 1 vecka i ett hem där tjejen i familjen var rädd för honom när han lekte. I den andra familjen (som var en ensam tjej) blev han beskylld att bita alla killar som kom in till henne. Jag så åt henne att kastrera så skulle detta fixa sig själv när hans hormoner kom i ordning igen. Till sist kom han till en familj med 2 barn på 2 och 4 år. Den älsdsta ville bära Kahn, och det gjorde hon i hans päls. Kahn reagerade med att bita henne, sen ville tjejen inte veta av Kahn mer. Dom ville omplacera honom en 4:e gång med det sa jag deffenitivt nej till, han skulle hem igen till sin mamma Lina, morbror Laban och mina då andra 5 illrar. Från den gången omplaceras mina valpar bara en gång (om köparna säger till mig om omplaceringen vilket inte alltid sker vad jag har märkt).
Skriv det i kjøpskontrakten at dersom ildern skal selges, eller omplasseres, skal dette skje gjennom deg som oppdretter. Kan jo hende du har gjort det allerede, men at de ikke følger kontrakten.
Jeg er like glad i alle mine, uansett hvor de kommer fra, og kunne aldri selge eller omplassere en eneste en av dem. Dyr som kommer hit, blir her til de dør av naturlige årsaker eller sykdom.
Men hallå, vad är en presentation utan bilder på illrarna? 

Ja ajag håller med Cilla! Bilder på småttingarna vill jag se.

Ja du må nesten slenge ut noen bilder Nina!
Barna dine er jo så utrolig søte at du må jo bare vise dem frem!
Skal bli hyggelig å hilse på dem igjen, det er så lenge siden sist!
Gi dem masse kos fra meg da!
Alle barne våre sender mange stor klemmer til Tante Nina! Hele 33klemmer! 
va roligt att få läsa mer om dina kryp! men jag säger som ovan: bilder!"!!!! :)
#7 Obligatoriskt med bilder i ditt fall också ;) en bild på varje enskild iller, med namn också :)
Skal legge ut bilder i kveld jeg 

#10 vad kul! Då sitter jag och väntar är då=)

Vilka sötisar=)
Sötnosar! :)
underbara! Nunchaku har en speciel plats hos mig, efter att ha följt honom när han var sjuk. Helt otroligtvad han har återhämtat sig!
Ja, äntligen bilder! Vilka sötnosar du har! =)
Paulina
Tusen takk for komplimenter 
Ja, det er en fin gjeng jeg har. Er selvfølgelig spesielt glad for at jeg fortsatt har Nunchaku. Han har en meget spesiell plass i hjertet mitt 
#20 Tusen takk for omtanken, og komplimentet til Nunchaku. Han er i dag en glad og lykkelig liten gutt, som løper rundt og erter både mamma og alle søsknene sine
Det er noe jeg er veldig glad for se, og setter veldig pris på.
Synes jo selvfølgelig at jeg har de nydeligste små i hele verden. Akkurat som en mamma bør