"Tack madde!"
Jag blev ombedd via mail att posta det här trevliga inlägget:
---
Hej!
Önskar skriva och tacka så jättemycket Er Medarbetare Madde för hennes stöd och hjälp när vi behövde hitta någon som kunde ta hand om våra små illar. Jag ringde henne och hon besökte oss hemma för att höra vad som var problemet. Sen hittade hon ett helt underbart "illerhem" och förmedlade kontakten. Vi har nu hälsat på hos den "nya" familjen och glädjs åt ett lyckligare illerliv för de små som har nya snälla kompisar. Jag kunde för första gången på länge sova lungt och tryggt i vetskap om att de små liven har det så bra som alla illrar bör ha. Vi är mycket tacksamma Madde!
MVH Maja och Curt
Jag vill oxå tacka Madde som har varit så snäll och tagit emot mig för illerbesöl. Madde är en tjej med ett stor hjärta! Tack!
Jag ska passa på att tacka Madde för att vara illerkäk jour speciellt häromdagen när jag kom jätte sent på kvällen och avbröt hennes melodifestival kväll och stressade upp alla runt omkring ^^ Tack!

Vilket underbart mail. Och det är sant att hon har hjärtat på rätt ställe.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja, givetvis är det Madde vi pratar om :)
Ahhh så snällt av Maja och Curt. =)) Hehe blir ju lite rörd.
Det är så lite så vad gäller de andra, jag ställer upp så gott jag kan. =) Både med besök och foder.
Är jag bara hemma står mina dörrar öppna.
Många kramar tillbaka.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
hon borde k-märkas eller nåt…

#6 Bra ide, vart anmäler man de? =P
något museum kanske? LOL
#8 Hon skulle k märkas, inte bli gammal och dammig =P Hihi
ja det skulle nog se bra roligt ut om man blev K-märkt. =)
Det jag kan göra är att finnas för folk som behöver hjälp med en iller om den är bitig och de behöver råd.
Foder är ju oxå något jag är glad över att ha äran att få ha här uppe i örebro. Genom www.hungryferrets.se det finns ju på andra ställen i sverige oxå. =)
Sen att få hjälpa till att omplacera är ju en stor ära att kunna hjälpa till. =)
kram på er alla. =) hihi
#9 Jomen, K-märker man så får hon bara göra pietetsfulla renoveringar till ursprungsskick.
Utan K-märkningen får göra vilka ombyggnationer och renoveringar hon vill.

#11 Ja, det förståss, det kan man ju inte tillåta =P
Oj, undra hur kul detta är för madde?
#12 Tja, nu känner jag inte Madde mer än det som framkommer här men hon verkar vara en frisk fläkt med hjärtat på rätta stället så jag tror nog hon tar det på rätt sätt och förhoppningsvis med ett litet skratt också :-)
Jag tar det på ett skoj sätt. =) Helt klart.
Vad skulle man göra utan humorn. Den gör ju att vi skrattar och mår bra. =)
Så det är bara köra så det ryker. =)