Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 616 ggr
sarae
2009-01-13 09:44
0

jäkla daisy!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag blir tokig! Äntligen börjar ludde lump generna slå igenom på daisyrumpan!

Har hantverkare här (äntligen!) och nu ska de lägga matt i hall och kök, alltså måste dessa 2 ställen vara illerfria. Eftersom jag inte har nån köksdörr (hantverkarna ska fixa), och ALLA mina möbler står i travar i sovrummet har jag haft lite illerproblem. Juniorgänget är ute..elelr jag iaf 3 av dem, seniorerna de stackarna är förvisade till utställningsburen när hantverlarna är här idag. självklart kommer daisy på den brighta ideen att gå i full brunst nu, så hon och mamma dweia kan inte vara med juniorerna. alltså får de sitta i hage i köket. Trodde jag. När jag för 4e gången ser daisy komma skuttandes för att nosa hantverkare anar jag verkligen oråd. täkte att hagen inte vart stängd ordentkligt så jag säkra och säkra, nästa lösning är att hon gör en lump och hoppar över. så jag lägger en skiva över. ikke… 2 minuter senare kommer hon skuttande igen. hur gör hon? jo, skitungen promenerar lätt igenom gallret…suck… så nu har hon och dwia tyvärr vunnit en enkel in i en transportbur medans matte är hos läkaren och hantverkarna förhoppningsvis gör klart. *suck* jag hade inte NOG med ångest va?

Faxlin
2009-01-13 10:05
0

haha, det här till generna. Och du ska tänka på att hon har dubbla av dessa gener som Ludde har. Således är detta bara början :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

werner
2009-01-13 10:48
0

haha skulle vilja se henne komma smygandes mot hantverkarna helt omedvetande om deras direkta livsfara. Men de där ludde generna har fan slagigt bak och fram här :S MissTake försöker bryta sig in i buren när vi stängt den.. inte ut ur IN.. ungefär som att jag skulle bryta mig in på Bangkok Hilton :S

HannaM
2009-01-13 12:38
0

Tur att hon är söt när hon sover… liksom syster

Theres
2009-01-13 13:43
0

Haha, det låter lite som Epona… helt plötsligt så har hon rymt från var hon nu än var så kommer hon som om inget hade hänt.

golf.ifokus.se

FerretCrow
2009-01-13 15:25
0

ja här hemma hoppas det lätt äver valphagen oxå=(

Aviendha
2009-01-13 15:38
0

>Råder dig till en fullständig kroppsvisitering av henne. Hon har säkert gömt en armekniv i den där pälsen och med tanke på att hon har gener från illrarnas McGywer så kan visiteringen vara nödvändig ;)

JossanH
2009-01-13 17:40
0

haha, världens sötaste lilla korv :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

tortoise
2009-02-22 20:35
0

Ha,ha! kan se henne komma smygandes! visst är de som sötast när de kommer springandes och låtsas som att det regnar?=)