Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 441 ggr
Norrskenets
0

Vilka vetrinärkliniker?

Hej jag har bokat tid för ett inplantat av suprelorin på Rasmus.

Men dom här i Sundsvall har bara gjort det på hund och katt så dom vill gärna veta vilka djurkliniker som har gjort det på just iller.

Det vart betydligt dyrare än en kastrering ( kastrering går på ca 700:- och suprelorin 995:- )

Tacksam för svar!

Bogey
0

Marianne TornvallMälaren Smådjursklinik är väl en av de absolut mest erfarna på området har jag hört. Har inte talat med henne själv dock.

Pillow
0

Roslagstull i stockholm är illervana.. vet ej om dom gjort just det! Men dom är jätte bra! Super trevliga! Kan varmt rekomendera dig att ringa dom i allfall!

LinLin
0

Varför vill dom veta det?

Vilken klinik som helst kan ju göra det. Damen här hemma som har fått ett (dock som behandling av binjureproblem) fick det insatt på en liten klinik som bara tagit emot tre illrar före henne (och aldrig satt inte suprelorin förut).

FerretCrow
0

Men det var ju inte alls så mycket dyrare. då ska jag absolute ta det på nästa iller istället för att kastrera =)

HannaM
0

Roslagstull har gjort det. Marianne har koll också.

Bogey
0

Här på Falu Djursjukhus tar dom 780:- för kastrering och 800:- för implantat.

Det var f.ö. Marianne Mellgren som satte det på Bogey i förra veckan. En annan illervan vet. på Falu är Rosmarie Mähler

Norrskenets
0

Tack så mycket för era svar=)

#3 Dom undrade bara eftersom dom va osäker eftersom dom bara gjort detta på större djur. Tycker det är bra att dom är noga. Dom skulle kolla upp det men tänkte att det skulle gå fortare för mig att ta reda på det åt dem=)

Ska ringa dem igen på måndag så ska man även försöka få en tidigare tid. Har annars den 27:e men ju tidigare desto bättre, tar ju ett tag innan det verkar.