Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 299 ggr
Trollvalpens
0

Ändra namn och avatar

Hejsan!!

Var in för ca 1 timma sedan och skulle ändra mitt namn från ferretgirl till Trollvalpens samt ändra Avatar. När jag gjort detta kom det upp ett meddeland om att jag skulle logga ut och sen in igen för att det nya namnet skulle fungera. Detta gjorde jag och nu kommer jag inte åt något då inget av foto, gästboksinlägg som jag hade sparat eller mina meddelanden. Min intjänade poäng på nära 450 försvann även det. Har jag gjort något som är fel eller kommer detta att komma upp så småningom?

Christel med nya namnet Trollvalpens

UlrikaD
0

Skriv och fråga på support, det är där de svarar på allt sånt här och snabbt dessutom. Men om du ändrat namn så har du väl också ändrat hela ditt konto och dina gamla poäng och meddelanden och sådant går ju på ditt gamla namn och inte ditt nya. Det är ju ett helt nytt konto.

Trollvalpens
0

Jag skulle ändra så att jag fick +kontot, och då samtidigt ändra namn (vilket man skulle kunna göra) och Avatar. Tycker liksom då att det andra ska följa med över. Det är liksom inte ett nytt konto som du säger, utan det är bara namnet som skulle ändras.

UlrikaD
0

Då får du ta det med support.

MimmieM
0

Jag tror jag bara hört att man kan byta namn om man blir Sajtvärd och då byta till sitt namn. Och detta var då för att undvika att man bytte namn hela tiden (eller någonting liknande).

Men som UlrikaD säger, ta det med support eftersom ingen utav oss har bytt namn och inte heller kan göra någonting åt det :)

Hoppas det löser sig!

Carpe Diem