OT Vimmelfotograf
Vi har en ny nattklubb i Nybro (ny och ny, den har funnits sen i höstas). Iallafall så söker de en vimmelfotograf, och jag skrev att jag var intresserad. Ska provplåta på fredag =) Har ingen egen kamera, men de hade en att låna ut (systemkamera då) så jag hoppas den är lika lätt att använda som de andra jag har tagit kort med.
Hoppas jag får jobbet, det vore kul.
golf.ifokus.se
Ja det är väl aldrig fel att få ett jobb =)
Själv tycker jag det är så grymt svårt att fota vimmelbilder på en krog. Pga mörkret och så.
Håller tummarna att det går vägen.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Ska hålla tummarna för dig!
Sara

Jag håller också tummarna för att du får jobbet. Låter jätte skojigt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åh vad roligt! Hoppas det går bra =)
Paulina

Vad roligt! Jag har jobbat som vimmelfotograf och man traffar sa manga nya manniskor :)
// Amanda

#5 Ja, det var det jag tänkte också… nu när man går ut så håller man sig bara till dem man känner, men blir man vimmelfotograf så vill väl alla snacka med en (de som gillar att hamna på bild iallafall) :P
golf.ifokus.se
Antar du fick jobbet då dina bilder hamnade där =) Eller var det prov fotograferingen.

Jag fick jobbet =) Fast den fotograferingen var nog prov… men jag får betalat för den också tror jag.
golf.ifokus.se
Vad kul att du fick jobbet och att du även får betalt för provfotograferingen. =)
Ett bra tillskott till kassan förstår jag. =)

Jupp… men jag jobbar bara ca 2 timmar/kväll så det blir inte sådär hemskt mycket… kanske 260 kr/fredag om jag har tur =)
golf.ifokus.se

Grattis till extra jobbet i alla fall :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack tack =) Men nu blir det inget drickande på fredagar (inte för att jag drack innan heller, men ändå, nu kan jag ju abslut inte :P) Eller jo… smaka lite?
golf.ifokus.se
#13 Kan ju bli riktigt roliga bilder om du "smakar" mycket 
#11: Men många bäckar små. =) Det är ju bättre än ingenting.

Ikväll är det dax igen… dock har jag inte polare som ska ut, så jag blir nog rätt ensam =/
golf.ifokus.se