Avanti gos m.m
dags för lite bildterror. Hade mamma på besök, och för en gångsskull var det någon annan ä jag som hade kameran i högst hugg. Så nu får ni för ovanlighetens skull se en osminkad sara :P
Avanti visade sin bästa sida idag när vi hade fint besök i form utav Aviendah… 2 sekunder senare bajsade han på krokodilen *suck*
Måste visa upp den nya kudden …. Även den blev sedan revirmarkerad…
Sötnöt! Jag blev grundligt sniffad innan jag motvilligt släpptes in i hemmet kan jag lova ;) Ska länka tråden till killen så han får sig en liten dos Avanti =)
Paulina
#7 hahaha kan tänka mig det.. vavvis gav ju dina skor en rejäl omgång :P
#8 Ingenting mot vad de fick nu kan jag lova. De har sniffats, pungats, släpats och dissekerats. Får se om jag får igen sulorna i morgon ;)
Paulina
Så fina :)

aaw sötnötar! aventi är gudomligt söt! om han endå vore en riktig människa ;)

åhh du sarae…vi pratade ju om att din pestråtta molle skulle adopteras till mig men du kan ju skicka med Avanti oxå*blink blink* =)
#10 tack
#11 hahaha ja… det önskar faktiskt jag med :P
#12 hahahaha tänk vilken dyr frakt det skulle bli :P

#13 ja jo det e sant han väger ju lite ser det ut som. vad väger han på ett ca?
Han är ju såå läcker o även Adria och Amor också såklart
#14 han väger dryga 3 kg nu… och det är inte mycket fett på den grabben ;)
#15 barnen tackar och hälsar!
Vilka söt musar du har Sara, blev lite kär i din stora maffiga hane. Han är minst lika stor som min Miller mus som nu är uppe i 2,3 kg.
#17 hihi tack… jag misstänker starkt att han är större.. börjar misstänka att han är katt ;)
#18 Katt haha tycker mer grävling eller brunbjörn börjar stämma bättre!! :) sjukt fin e han iaf grabben!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Åhh mums vilken skönhet han är :)

Han är inte ful direkt avanti=) inte dom andra heller förståss

#16 ja men gud ingen fara att jag kan stå för den frakten =P jag blir ju en iller mindre imorgon eller fredag. iaf över en vecka.

#0 Är det anabola du ger i fodret eller? verkar ju iaf som iller nummer två på bilden inte fått smaka iaf:P
"Chaos is a friend of mine."
#23 hahah man kan nästan tro det :P
Mysiga bilder på ursöt iller!
Gud så fina de är. =) Riktigt mörka.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Avanti är en riktig nallebjörn. Och vicken sötnos Adria är då :-)
Barnen tackar och bockar :)

Vilka underbara bilder!
Sarae…det är tur för dig att jag inte kom ner till skara, då hade du nog saknat en hel del illrar när jag åkt hem igen

Sa fina! :)
// Amanda