Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 583 ggr
sofie
0

Välja bild på Göris

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har bilder på alla illrar i mitt sovrum och tänkte byta ut Göris bild mot en ny. Men kan inte bestämma mig för vilken bild jag ska ta. Så tänkte se vilken ni tycker här inne. Det är ingen super skillnad på dom och jag tycker  båda vissar hennes personlighet. Hon och hennes bollar som hon jämt ligger och håller i när hon leker.

Det är den här bilden.

sofie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så är det den här bilden.

Ceciliaolucifer
0

Båda är urläckra!

Men i sovrummet så tycker jag den översta :) den är mer fokuserad och mer lugn att titta på.

Den andra kan du ha i hallen, vid kopplerna :)

Sarah
0

Den sista så du ser ansiktet ordentligt.

HannaM
0

Är inne på Sarahs linje den undre ser man ansiktet bättre på men samtidigt har cilla en poäng, den första är mer vilsam.. hmmm… hade tagit båda men på olika ställen=)

Ceciliaolucifer
0

Men och andra sidan tycker jag hellre att man ska visa upp glädje/fart (nr2) än stillsamhet nr1.

En iller är ju livlig :)

sofie
0

Vad ni gör det svårt för mig Glad Hon leker på båda bilderna på sitt egna lilla vis. Jag gillar lite att tungan är ute på den ena bilden, för den visar att hon är iller. Men den andra är charmig för hon har bollen i munnen.

Sarah
0

Du får ha två bilder på varje iller ;)

Ceciliaolucifer
0

Gör ett mini kollage med 3 småbilder per iller då? :) Som en söt serie?

Jag väljer fortfarande bland bilder jag ska göra canvastavler av. Jag är helt hopplös, kan inte välja. Eller vill inte välja, tycker om så många :)

sofie
0

#7 Haha då kommer hela lägenheten vara täckt med bilder på dom. Blir ett museum här hemma ;)

sofie
0

#8 Det va en smart idè, men då skulle jag nog behöva större tavelramar. Annars blir det så pluttrigt. Har bara plats för fyra ramar på hyllan där dom står så har haft tur att jag har fina bilder när dom är 2 och 2. Så har Göris egen bild och Örjan också.

VeronicaKahlbäck
0

den översta för att den är mer porträtt lik tycker jag men den undre för att den är mer lekfull, så jag gjorde det inte lättare heller:P

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

elinn
0

Den första bilden tycker jag =)

Aviendha
0

Vilka fina bilder! Jag är nog inne på den första. Stor charm, lekfullhet samtidigt som det känns "stiligt". Men jag älskade utstrålningen av nr. 2, så den måste du ju ha upp med ;)

Sara
0

Den första tycker jag oxå.

Sara

[LiisaDagger]
0

Vilka underbara bilder! Jag hade valt den första.

ferretgirl
0

Deffinitivt den första bilden hade jag tagit. Hon är jätte söt på båda, men den första är lite speciell tycker jag.

Norrskenets
0

Tycker båda är lika fina men jag skulle nog valt första bilden=)

[LiisaDagger]
0

Älskar hur hon håller i bollen så fint på första bilden, bedårande.

KickanW
0

Håller med majoriteten, första bilden passar absolut bäst på en sovrumsvägg!

FunkyShrimp
0

båda är fina, men jag fastnade mer för första :)

annape
0

Tycker också att den första bilden är bäst, fast båda var fina.

sofie
0

Det blev den första bilden Glad Nu sitter den inramad och är så fin ovanför sängen.

FunkyShrimp
0

ska nog också ta och fixa fina bilder på djuren och hänga upp :)
Dock har jag en envis igelkott som gör allt för att jag inte ska kunna ta ett bra kort… Tungan ute man måste komma på nåt sätt att lura dom på. Mat kanske? :P

sarae
0

fantastiska bilder!! när kommer du hit å fotar? :P

sofie
0

#24 Tackar :) Ja jag får ta och packa ner hela flickmaffian nån helg och kommer ner och våldgästa :p