bur sökes
After 6 months without a cage I decided I really need one. Wanted to get my old one sent from Poland, but dropped the idea after the post office asked 5000 SEK to get it shipped.
Anyone near Stockholm willing to sell a cage?
Själv har jag ingen, men kolla blocket.se. Där kan man fynda ibland.
Paulina

#0 Att köpa en helt ny illerbur i Sverige kostar ca 2500kr, självklart kan man hitta fynd på ovannämnda blocket. Jag köpte dock min egna illerbur från USA genom en fejkadress och betalade allt som allt 2300kr. :)
Köp på Jula! :) Där finns en hundbur som går bra till iller. Eller du har små honor kanske?
klarsferrets shopen har ju midwestburarna som är bra tycker jag. Smidiga att fälla ihop :)
Jag har två hundburar placerade på varandra och har monterat in egna hyllor, funkar finfint. Fick dock fästa hönsnät på burgallret eftersom Stina bestämde sig för att ta en genväg ut ur buren genom gallrerna och fastnade :P

jag har en bur över i sthlm som jag ska sälja.
frågan är ju hur stor bur du vill ha?
#3 Jag har en hane och en hona, och hon är ganska liten, därför ville jag inte köpa en hundbur…
#5 - inte så stor, de kommer att vara in i buren bara på nätterna. Det måste vara stor nog för att sätta in en litterbox (jag har ingen aning vad heter den på svenska), skålar och hög nog för att hänga en hängmatta…och sen, hur mycket tänker du ta för den?
#2 2500 SEK! Jättemycket! Jag köpte en helt ny IMAC (http://www.dabners.co.uk/cdview/dabners_images/ferret%2080_s.jpg )i Polen för ungefär 1500 SEK…och priserna djurprylar här är samma som i Polen, jag undrar varför är det bara burar som är så dyra…

#6 Anledningen är väl helt enkelt att dom inte görs i landet och måste importeras, plus att vi har annan momssats på saker å ting i Svealand :)