Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 326 ggr
Musiken
2009-02-17 02:47
0

snabb fraga

Vattnet ar avstangt i hela stan av nagon anledning (nan idiot som sabbat systemet) och illrarna behover vatten! Men allt jag har ar vatten med citronsmak, och affarerna ar stangda. Kan de fa det, eller kan de ga torstiga tills imorrn nar affarerna oppnar/vattnet fungerar igen?

VeronicaKahlbäck
2009-02-17 03:00
0

Har inte en aning igentligen om dom kan klara sej tills imorrn när affärerna öpnnar men har du inte som jag, halva nordpolen i frysen? det borde väll inte vara något fel att tina det, fast jag skulle nog koka upp det så nojjig som jag är…

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

NinaogRaKKerUngene
2009-02-17 08:49
0

#1 Utrolig godt tips, det hadde ikke jeg tenkt på. Men her det mye snø man kunne kokt i hvert fall. Tror ikke ilderne liker vann med sitronsmak.

Bogey
2009-02-17 11:55
0

Tanken på toaletten innehåller också rent vatten. Det brukar ju vara en 4-5 liter där som man inte ens tänker på när det krisar. Spola inte bara för då försvinner det :-)

leo-
2009-02-17 12:16
0

Det största problemet tror jag är om dom gillar citronvattnet då kanse det inte duger med kranvatten sedan.Glad

Dom brukar klara det mesta Ricky är tokig i att dricka ur dammen i trädgården och det är inte nåt speciellt rent vatten i den och jag försöker stoppa den men som sagt dom är snabba och överallt samtidigt så nån klunk har han fått i sig utan problem.

Musiken
2009-02-17 13:53
0

vattnet i toaletten var redan brunt och stinkande och frysen ar avfrostad sa de fick lite citronvatten. Men i morse sa hade vi vatten igen :)

Musiken
2009-02-17 13:53
0

vattnet i toaletten var redan brunt och stinkande och frysen ar avfrostad sa de fick lite citronvatten. Men i morse sa hade vi vatten igen :)