"Garfield" - tips!
Hej!
Har ni inte sett filmen "Garfield - a tail of two kitties" (katten Gustav) så gör det! Festlig film där faktiskt en iller är med en hel del - som en riktig partyvessla!!
Lagom helgfilm att se mitt på dan sådär.. =)
Mvh Tessan

Oki. Men vadå är det den nyaste filmen va?? Har ju sett den första och där är det ingen iller med.
Precis, detta är "tvåan" då de "råkar" hamna på ett gigantiskt slott i England! =)
#1 Iller?? Varför skulle det vara en iller med?
Jaså är det med en iller i den filmen. Hmm då kanske man måste kolla in den. Fast då måste det vara engelska tal
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
det är en iller med i filmen, han är hur "skön" som helst :P stört frän :P

Fast den har inte kommit ut på dvd än va?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha! jag älskar den där filmen! jag och min sambo såg den på bio(vi var ensamma i bio salen:P) och gud va vi skatta….särskillt jag:P illern är super söt!:D det är många talande dur med i filmen=) klart mycket bättre än 1an tycker jag:D

Hat ni sett "Along came polly" ox´å? är en iler med där som heter Rodolfo:p inte med så mycket..men lite iaf;)
#3: Varför skulle det INTE vara en iller med? Det är ju en massa andra sorters djur med så.. =)
#6: Det tror jag inte.. hm, ingen aning mao =)

#8 jo, men usch stackars lilla iller. Hans matte släpar ju honom i kopplet och han slår sig ju hela tiden. Uschaligen! 

#11: Men han är ju blind. hihi
Det är därför han slår sig hela tiden. Det bästa är i alla fall när han kommer in på toaletten under dörren. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hehe-…ja det är synd om honom!:( Men det är så häftigt att de har kunnat få honom att spela blind:p smarta djur det dä;)