Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 261 ggr
tessa
0

"Garfield" - tips!

Hej!

Har ni inte sett filmen "Garfield - a tail of two kitties" (katten Gustav) så gör det! Festlig film där faktiskt en iller är med en hel del - som en riktig partyvessla!! Skrattande Lagom helgfilm att se mitt på dan sådär.. =)

Mvh Tessan

Smeagol
0

Oki. Men vadå är det den nyaste filmen va?? Har ju sett den första och där är det ingen iller med.

tessa
0

Precis, detta är "tvåan" då de "råkar" hamna på ett gigantiskt slott i England! =)

LinLin
0

#1 Iller?? Varför skulle det vara en iller med?

Madde
0

Jaså är det med en iller i den filmen. Hmm då kanske man måste kolla in den. Fast då måste det vara engelska tal

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[tiiia]
0

det är en iller med i filmen, han är hur "skön" som helst :P stört frän :P

Faxlin
0

Fast den har inte kommit ut på dvd än va?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ferret.YinniZ
0

haha! jag älskar den där filmen! jag och min sambo såg den på bio(vi var ensamma i bio salen:P) och gud va vi skatta….särskillt jag:P illern är super söt!:D det är många talande dur med i filmen=) klart mycket bättre än 1an tycker jag:D

Ferret.YinniZ
0

Hat ni sett "Along came polly" ox´å? är en iler med där som heter Rodolfo:p inte med så mycket..men lite iaf;)

tessa
0

#3: Varför skulle det INTE vara en iller med? Det är ju en massa andra sorters djur med så.. =)

tessa
0

#6: Det tror jag inte.. hm, ingen aning mao =)

LeeLoo
0

#8 jo, men usch stackars lilla iller. Hans matte släpar ju honom i kopplet och han slår sig ju hela tiden. Uschaligen! Flört

Faxlin
0

#11: Men han är ju blind. hihi
Det är därför han slår sig hela tiden. Det bästa är i alla fall när han kommer in på toaletten under dörren. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ferret.YinniZ
0

Hehe-…ja det är synd om honom!:( Men det är så häftigt att de har kunnat få honom att spela blind:p smarta djur det dä;)