Illerhane finnes
Det är med stor sorg jag dessvärre måste omplacera min Illerhane Elmer…
Tyvärr har mina förhållanden runt ikring ändrats totalt och jag har blivit tvungen att flytta till en väldigt liten lägenhet…
Det är uppenbart att Elmer vantrivs och jag står inte ut att se honom såhär…Han är vaccinerad som han ska, däremot inte kastrerad för han har nyligen blivit könsmogen…Han är världens snällaste och ger många många pussar men han kan även ibland naffsa till lite löst ibland men ger sig när man säger ifrån. Han går bra ihop med både katter och hundar. Han älskar att leka och gå på upptäcksfärd precis som de flesta illrar. Viltfärgad liten goding..
Jag vill att Elmer ska få ett kärleksfullt hem med en massa bus och att du har platsen och tiden för honom…
Så har du det rätta hemmet för min goding?

Vart bor ni?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Vi bor i Norrköping

Vad tråkigt för dej att behöva göra dej av med killen har varit i liknande situation och det är otroligt starkt om man inser när djurena får det bättre hos någon annan.
hade varit jätteintresserad om det inte varit för att jag nu (som vanligt) är akuthem och behöver spara ihop pengar före jag skaffar någon egen igen.
hoppas du hittar ett bra hem!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Har pm:at dig
Är han omplacerad eller letar han forfarande efter ett hem?
Jag bor i Linköping med hund och iller. Är intresserad.
han finns kvar för tillfället men det finns en annan intressant…vad har du för hem att erbjuda då??
#7, jag vill bara passa på o rekommendera Jenny (tingelingis). Hon har fantastisk hand med djur och har varit illervakt åt mig flera gånger, lämnar gärna över mina odjur i hennes hem :)
Tack emoflickan, det värmer så att höra. 
Din lillkille är välkommen till ett hem bestående av en illertokig matte och husse, en blandrashund som heter Zorro och en "go gubbe" i form av illerfarbrorn Casper. Vi bor i en 103kvm stor lägenhet med närhet av illerkompisar och grönområden. Det är mycket kärlek och värme hos familjen Sundén/Grip *ler*.
#7 Jag kan varmt rekomendera becka89 då hon tagit min pojke i 1månad då jag var bortrest, Det fungerade inte med hennes tjej först då min var könsmogen och hon hade preis blivit kastrerad men efter 2veckor så var dom som bästisar och då hade hon kämpat med att dom skulle kunna äta brevid varann och ha samma vatten skål m.m. så hon är duktig med att få ihop två djur =)
Är Elmer omplacerad eller funderar du? :)
#11 jag ska förhoppningsvis hämta honom på lördag:D
Grattis!
Jag har tagit beslutet att anförtro Becka med Elmer..Det verkar vara en jättego tjej och kunna erbjuda ett fint hem åt honom….Så ja becka du ska hämta honom på lördag om du vill ;)

Grattis Becka89!
Gratulerer til Becka, og også til Elmer med å ha funnet et nytt hjem 

#14: Kan jag då låsa denna tråden eftersom han funnit hem och annonsen således inte är aktuell längre?
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#14 jepp ska hämta honom på lördag :D:D Får se hur det gå med tjejen också:D:D
Annars finns det ju att läsa på den här siada juh:D
Det är bara att låsa på :D
Då låser jag tråden.
Madde // Medarbetare
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.