Tar bort min profil
Ja jag raderar min profil , fast har inte riktigt bestämt mig än tänkte sluta skriva för ett tag

men nej:( vad tråkigt=( varför?

Varför då? Vad är det som hänt? Är det någon som varit dum mot dig? Ta gärna kontakkt per pm om det finns något jag kan göra för dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det här känns bekant Elen. Så här sa du ju strax innan sommaren också.
Låt profilen vara, du kommer och går som du vill då. Onödigt att radera profilen när du ändå tycker så mycket om illrar och har äkta intresse för dem. Om du vill ta en paus för att själv önskar det - gör det. Men om du gör det för att någon sagt eller gjort något- gör det inte!
Hoppas du förstår vad jag menar.. kan låta lite luddig ibland.
Nej då ingen har varit dum men måste komma bort ifrån datorn ett tag, så som det var förra gången tänka lite
Ok, vad trist att du inte vill vara kvar här inne. Finns det något vi kan hjälpa dig med så hör av dig till mig, åsa eller therese.
Du kan ju ha kvar ditt namn och sen bara låta bli och skriva tills du känner dig redo.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ja! det tyckte jag var ett bättre förslag=) om du känner att du vill prata eller behöver fråga något så är det ju inte så kul att göra en ny profil hela tiden:p
Jo jag gör en profil om ett tag så kan ni se om ni känner igen att det e jag som skriver ;)
Tycker att det är trist att du skall lämna oss igen *L*. Jag gillar dina inlägg och det faktum att du ställer väl genomtänkta frågor och har härliga kommentarer. Hoppas verkligen att du inte tänker vara ifrån oss länge.
Mvh: Therese