Bojkotta utsugare...
Jag vill bara be er alla att totalt glömma den hemsida som jag rekomenderade att man kunde köpa Pet Cargo reseburen hos. Då jag tipsade om sidan och buren kostade den 595:-, nu har de höjt priset till 895:-.
Varför? Ingen aning, men vi är några som ringt och pratat med dem om burar, så kanske har de ansett att det ökade intresset gör att de kan ta mer för den.
Hur som helst är det direkt vidrigt att ta de pengarna för den buren anser jag.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vilken dålig stil!
Kan man inte fråga dom direkt varför dom har höjt priset? Bara för att se vad dom säger…

haha, jo det kan man säkert. jag vill bara inte slösa mina mobilpengar på dem. Det enda nummer de har är nämligen mobilnummer. ;-(
Audiatur et altera pars

Det är säkert så som du säger Åsa. Dom har säkert sett ett ökat behov ;)

tja jag tror att dom förtstått hur många som verkligen vill ha buren. jag menar, på arken här i borås tog dom in några burar och ringde mig o förklarade att dom "bara" skulle kosta 950 spänn! aldrig i livet sa jag! Näör mamma var i frankrika strax före IT så hittade hon samma bur för bara 200 kr! det skiljer sig otroligt mycket i pris beroende vart man är.

ja matte är ju inte din sida domiino.
Det ska vara så 289 kr kostar en pet cargo i frankrike (Dunkerque)

#5: Ska du dit igen? *blinkar och vinkar med ögonfransarna*
Audiatur et altera pars

#5 aldrig sagt jag hade godkänt i matte kära mor =) men du älskar mig endå

#6 mamma sa att jag skulle få komma till dej * GLAAAAD*

#8: Vad skojigt. Då får du träffa hela gänget här. hihi
Audiatur et altera pars

#9 jaa, skriv till mig på msn, nuu foort, eller nje jag skriver till dej..:P orka mig ^^*fniss*

haha, förrvirrande blev nog det här för andra som inte förstår vad du pratar om Roxanne. hihi
Audiatur et altera pars
Mmm jag fattar ingenting. =)) så det är nog bra om någon förklarar eller om ni tar det privat. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

haha, ja det är så att Roxanne har fått tillstånd av sin mamma att komma och hälsa på mig några dagar. Exakt hur många vet jag inte än, men det får jag nog reda på:-)
Så då ska Roxanne få mysa med illrar, hunden, katterna och hästarna i några dagar och dessutom stå ut med mig och mina barn. ;-)
Audiatur et altera pars

jaha nu fattar jag . vad kul för henne och dina barn en ny syrra bara så där kul