Är det bara Jag?
När jag får ett nytt medelande och ska svara så försvinner knappen som gör att man kan skicka vidare sitt svar!
Är det bara jag som har det här problemet, det börjar bli ganska jobbigt att gå in via folks sidor för att kunna svara…
Har inte hänt mig. Kan vara en bugg, kanske kan du skriva om det inne på support så de kan fixa den?
Paulina

Jag har inte svarat på ett PM på vet inte hur länge så vet inte om jag har problem med det men däremot kan jag bli irriterad över att det som jag skrivit till personer (som sedan svarat mig) inte finns med längre ner i samma meddelande (fast det står RE:…)
Men det kanske beror på att de har samma problem som du Lillith?!

Mina svar hamnar i min inkorg!!!
Vad ska de där att göra? Jag vet ju då inte om de är skickade?
Tja skickade är de ju, men de ska ju definitivt inte returneras till mig ;) Hrmpft!! Skulle vara kul om jag kunde se att mina svar faktiskt var skickade till rätt adress :)

Jag hade samma problem för några dagar sen även att alla nya hamnade i utkorgen vilket gjorde att det inte blinkade när jag fått nya men men. tänkte ge dom lite tid att fixa alla buggar före jag säger till!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

#0: Börja med att kontrollera vad du har för webläsare. Har du IE6 så uppdatera till IE7. Om det inte hjälper kan du hojta till inne på support.
#3: Det är en välkänd bugg och ska vara åtgärdat när de uppdaterar nästa gång förhoppningsvis.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars