Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 237 ggr
Qviq
2009-02-08 12:57
0

OT ifokus plus

Håller på att få en litet sammanbrott här hemma! Hade ett gammalt kontantkort med 100 kronor som bara låg och skräpade och tänkte att jag skulle prova att använda iFokus plus… Först så ändrade jag mitt gamla nummer som var reggat på sida till de som jag skulle använda nu. Sen stod det att jag skulle skicka Plus till 72550 vilket jag gjorde, fick ett sms att något var fel och att jag skulle kontrolera användaruppgifterna vilket jag gjorde, prova igen, samma sak. Provar att logga ut, ska försöka igen. Men då har texten ändras och det står att jag ska skicka IFOKUS PLUS till 72550 vilket jag gör, få då ett sms att nummret jag skickar inte är reggat på någon användare och alla pengar är då borta!!! Men det var rätt nummer jag använde, dubbelchekat ett ex antal gånger. Så va fan gör jag för fel??

Men det kvittar väl igentligen för nu har jag inte ett öre kvar…

"Chaos is a friend of mine."

Aviendha
2009-02-08 13:16
0

Tusan vad trist! Skriv inne på support så kanske de kan hjälpa dig. Har du betalat ska du ju ha varan.

Qviq
2009-02-08 13:18
0

Oh, just de. Tack för påminnelsen hade helt glömt bort att det finns en sådan sida, är lite smått förvirrad av mig:P

"Chaos is a friend of mine."

Aviendha
2009-02-08 13:36
0

Ingen fara, har full förståelse då jag känner mig virrigast i komunen de flesta dagarna i veckan hehe.