Bra att ha!!!

haha, en liten fin bra att ha samling de fixat där :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Mmmmm…. Tänk va dom jobbar mellan tupplurarna!!!
Undra om man kan lära dom lägga in tvättade kläder i skåpen istället för att bära dom från övervåningen och bakom soffan?
Hahaha underbar samling!Fastjag är lite smått avis… täänk om mina barn tänkte lika praktiskt som dina…. det här är vad mina gömmer…..(vill passa på att berätta att dett var innan renoveringen, i mitt läskiga sovrum som jag knapptvågade gå in i)
OBS! inte för känsliga

#4 Helt plötsligt känns det som att lite strumpor, handukar och leksaker är helt ok att ha bakom soffan!!!
Dom får gärna fortsätta gömma "torrvaror" där!!
Haha, det där är så typiskt! Inte konstigt att man ofta har udda sulor, saknar penner och har obekväma skor eftersom sulorna blir stulna ;)
Paulina

hehe, är då glad att det är bara en herre här hemma som samlar på sig allt och lägger in det i sin kattunnel.
Flickorna där emot tar dom sakerna och lägger det någon annastans.
Men vad mycket mjukisdjur dina flickor hade =P

#7 Hmmm… mycket? Det här är en liten del!!! Du ska se samlingarna i byrålådan i hallen å i handukskåpet uppe i badrummet… Där är det mycket mjukdjur!!!
Alla dessa ikea mjukis leksaker ^^

#10 neeeee…. usch va tråkigt! dom samlingarna kan man vara utan!
Når jeg skal støvsuge under sofaen, rydder jeg fram alt av leker først. Pleier alltid å telle hvor mange leker som ligger under der. Det høyeste antallet til nå er 53 leker gjemt under sofaen.
Skal sies at det er 6 ildere her hjemme, og alle liker å gjemme ting og tang. Det meste helst under sofaen, under skjenken, eller seksjonen. Så det ligger alltid en 10 -20 leker andre steder i tillegg.
Skal legge ut bilde av hva jeg har funnet under sofaen når jeg har litt bedre tid. Nå må jeg nemlig dra.

Mina samlar minsann inga leksakshögar inte, ingen utav dem. Förutom sådana som #10 beskrev då..
Carpe Diem
Och där hittade man sakerna man hade letat efter =P
#4 Har du kort och köttbullar på bilden?

#14 bild 4 har dom gömt rå kött hehe
#15 Jaha, haha! Hoppas att det inte fick ligga länge =P

Appropå att samla på bra saker så har Elvis bestämt sig för att det är bra att samla på strumpor med hål i.
Jag slänger ofta mina trasiga strumor i sophinken i badrummet och det måste han kunna lukta sig till eller nåt för så fort jag slängt ett par strumpor så hittar jag honom med huvudet i sophinken. Sophinken har lock så ni kanske kan föreställa er hur det ser ut att hitta en iller med bara rumpan som sticker ut hehe =)
I övrigt så samlar de på samma saker som de flesta andra ilrar. Gosedjur, mat, godis, ja lite allt möjligt som de kommer över.