Omplacering...
Måste tyvär omplacera min lilla Casper.
Jag är gravid i tredjemånaden och har verkligen ingen ork att ge casper den uppmärksamhet och kärlek som han behöver.
Han är 5månader gammal, jättesnäll och busig.
Han nafsar mycket vid lek men det håller på att bli bättre.
Han är inte kastrerad.
Jag vill att han kommer till ett varaktigt, kärleksfullt hem med mycket bus och mys. Gärna till illervan, och nån som redan har iller då han inte trivs att vara själv.
Det gör ont i mitt hjärta att behöva sälja min illa busunge, men det e ju för hans eget bästa. Vill gärna hälsa på eller hälsas på efter flytten.
Så det är ett plus om man inte bor så långt bort.
Vid intresse så kan ni ringa mig på 070-7400160
Hoppas att det rätt hem hittas till min lilla Casper.
Nej dom är inte släkt. dexter är 3,5 år faktiskt! =) Men han och cannaydia är väldigt lika också.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ska ni behålla Jack?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AMMAGAAD! i wanna have!!!!!!!!!!1 :O:O:O Nu ska jag tjata på papsen:D
men hallå, min mamma fyller ju år i morgon :D NU VET JAG VAD JAG SKA GE HENNE :D
Jo Alfons och Jack ska vi behålla. Men det får räcka med två illrar.
Gratulera Maria! Tråkigt att behöva omplacera lilla Casper..Hoppas ni hittar ett bra hem till honom. Maila mig på murgronansilleruppfodning@hotmail.com så kan jag hjälpa dej hitta ett nytt hem till Casper. Är som tidigare nämt omplacerings ansvarig hos Svenska illervänner o ja hjälper gärna till o omplacerar oavsett vad…

här ee jag :D:D:D:D
*kikar in*

åååh jag vill ha Casper juu :( :'(

Har det blivit ett nytt mode att radera sina inlägg?

#14: Ja jag börjar allvarligt fundera på vad som händer här inne.
Audiatur et altera pars

#14 HAHAHA va bäst du är som skrev så… ahahah fan va jag skrat´tar nu haha fattar inte heller varför alla tar bort :S

Jag råka trycka på fel knapp. Så ligger det till. Nu slipper ni fundera

#17 ahah okej :) coolt, det händer ganska ofta :P HAHAHAHAHA

gör det kanske. Jag råka göra det men tänkte det gör nog inget,
Snart så Flyttar Casper till sitt nya hem på Gotland. 
Hans nya matte e LeeLoo.
men jag är helt övertygad om att han får det jättebra där. 

Hej!
Här är jag som ska ta hand om busiga Casper han kommer att få dela lägenhet med mig, min sambo, Stacy och en liten valp. Vi längtar efter honom redan och ska göra allt för att han ska känna sig välkommen i familjen. Vi syns snart Maria.G & Casper
*vinkar*

Vad skojigt. Hoppas få läsa massor om Casper sedan när ni fått hem honom. Och självklart ser vi framemot bilder. ;-)
Audiatur et altera pars