Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1734 ggr
Norrskenets
0

Ny Taggad! =D

Nuså är man ny tattuerad!

Trodde det skulle göra ondare hehe. Började tattuera kvart i sju och va klar fem över.

Va tycks?=)

Första bilden då vi höll på att göra iordning:

Norrskenets
0

Börjat köra igång=D

Norrskenets
0

Fortsätter

Norrskenets
0

Närbild

Norrskenets
0

Lite svullet

Norrskenets
0

Klar!=) ska bli spännande att se hur resultatet blir när det läkt då det blir lite ljusare. Blir ev. att han får fylla i mer i nedersta då vi tycker den ser smalare ut på själva trampdynorna.

mandariiin
0

jätte fint! Glad om jag inte hade andra tatuerings planer så hade jag nog gjort något liknande….

Norrskenets
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack! Jasså vad?=)*nyfiken*

Då borde denna få plats i mitten ifall det blir mellan skulderbladen. Har ju tid på mig att fundera men personen är bestämd redan iaf (dima ska få tattuera mig isåfall)

Aviendha
0

Grattis Emma! Sade ju att det inte skulle vara så farligt ;) Det blev jättebra! Du borde visa upp dem inne på bodyart med ;)

FerretCrow
0

kanon snyggt gumman =) längtar att få se den irl nästa vecka=)

Satmaran
0

Tjusigt!!! Grattis!!!

Äntligen blev det gjortSkrattande

Sara
0

Snyggt!

Sara

Saga85
0

Fint! Visst är det härligt att bli gaddad ^^

sonjaochjocke
0

Super fint:)

werner
0

Blev bra, du gjorde dom större än vad jag trodde du menade ^^

Norrskenets
0

#8 Tack vännen! Ja man vart lite nervös när man satte sig tillrätta och sen körde han igång och ja vart så paff att det inte gjorde så ont. Kändes mest på slutet. Ja jag får ta och göra det, men det får ja göra imorn, måste sova nu så ja kommer till jobbet i tid imorn=)

#9 Tack vännen! Ja då lär den dessutom ha ljusnat =) Åker ner på söndag så du är välkommen att komma förbi sen;)

#10 Tack vännen, ja är helnöjd och att allt verkar gå så smidigt, slutade vätska sig välsigt snabbt och hettar bara liiite grann nu=) ska ta och smörja in nu innan ja lägger mig och sover. Får se när du får göra dina då;)*spännande*

#11 Tack Sara! Ja blev lite osäker från början men tycker redan den ser mycke ljusare ut nu. Ser nästan svart ut på bilderna.

#12 Tack! Haha ja från börjanTungan ute men sen känns det som nån tar en kniv och karvar sönder mig haha!Tyst

#13 Tack!=D

#14 Tack! hehe ville ju ha dom i sann storlek. Rasmus har 5cm lång tass med klospetsen och Saga och Saffi har 4cm=) Vart alldeles för stor med 5cm. Så då vart det Rasmus som tassmodell och tösernas storlek=D Tycker det vart väldigt bra=)

mandariiin
0

riktigt fin porträt bild!

än så länge har jag bara planer på icke iller relaterade tatueringar. men vill ha någon sån sen när jag vet vad det ska vara :)

Norrskenets
0

#16 Tack=) det är lite saker som ska ändras men inte mycket för att den ska vara perfekt=D

Okej hehe. Ja det gäller att man vet och är säker så man inte ångrar sig sen. Höll på i en halvtimme att ordna till tassatrycks skissen innan ja vart nöjd hehe. Men det fick ta den tid den tog, man ska ju ha det resten av livet=)

mandariiin
0

precis…. tänkte annars att man kanske kan göra sånna tass avtryck du har, fast något mindre på ovansidan av foten. skulle vara lite gulligt ;)

Johan-
0

Det blev ju jättebra! Hur lyckades du kopiera avtrycken?

Satmaran
0

#19 Ha ha, Johan. Jag vet att Emma har testat alla metoder ;)

Ställa illern på ett glasbord och ta foto underifrån, smeta in tassarna i färg, ögonskugga, stämpeldyna och låta den gå över ett papper.

Jag valde en annan metod eftersom jag ville ha tassen som den ser ut, när den inte trampar ner. Utan som jag ser den när de ligger avslappnade i min famn. Jag tog alltså foto på tassen, mätade tassen och skrev ut bilden i rätt storlek. Sen lade jag ett papper över bilden, mot ett fönster och ritade av den exakt.

Vi har alla våra metoder =))

Johan-
0

ahh, just det, det var väll en helt tråd om hur hon gick tillväga?:)

Norrskenets
0

#18 Jaha okej=) också velat ha på foten men det ska göra ont också är jag kittlig;)

#19 Tack! Han tog bilden från förra tråden. Tror det va Werner som gjorde ett tassexempel och redigerade utifrån den=) Lättaste metoden va nog att fota när dom ligger och sover på rygg i knät;) En väldig fördel om illern sover ljupt och helst illersömn så är det bara att justera tassen för fotning hehe=)

#20 Ja man kan bli tokig av alla metoder man testade haha!

#21 jajamen=) den heter vell nått med "Kan nån hjälpa mig?=)" där finns bilden som Werner tog ut Rasmus trampdynor.

Johan-
0

Hade det för mig:P

Saga85
0

#15 Äsch, det är ju det som känns så skönt. Är sugen på en ny gaddning bara för att få den känslan, hehe. Men så ska man ju få tag i pengar också :(

Johan-
0

Jag är också sugen på ett tass avtryck, någon som har något tips på hur man kan få det att se lite mer "maskulint" ut?

//

Johan, Sajtvärd på tvspel.ifokus

Faxlin
0

#25: Ta en hanes tass som är lite kraftigare :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Johan-
0

sant:P men det är ju ändå en tass, och det känns lite feminint faktist:) Inget illa ment tjejer!

Satmaran
0

Sätt tassavtrycket i pannan på en dödskalle, så blir det väl tillräckligt macho ;) Ha ha!

Du skulle ju kunna ha ett helt band med små tassavtryck runt överarmen… det blir väl knappast feminint, va?

Sarah
0

Kul, själv är jag så nålrädd att jag gått och dragit på min fördigmålade tatuering sen Bubs dog för snart två år sedan. Men, det ska bli gjort…

Johan-
0

ah.. där sa du nått satmaran:)

dima
0

#0 Din bild är på väg!!!Skrattande

Norrskenets
0

#29 Är själv nålrädd men gav mig fanken på att göra det. Och nu har jag lyckats=)

#31 Fick den i fredags!=) Mycke finare i verkligheten, så otroligt fin och så mycket detaljer så bilden ser levande ut=´D Tack och tack så hemskt mycket för bilden, ska ordna ram till den=)

Jenahbella
0

skitsnyggt! :D

Johan-
0

Kan vi få någon ny bild när det börjat läka lite?:) *nyfiken*

//

Johan, Sajtvärd på tvspel.ifokus

NinaogRaKKerUngene
0
Norrskenets
0

#33 Tackar!=)
#34 Snart, det skorpar lite nu så det är inte helt läkt. Ska boka tid framöver för att få tattueringen att bli snyggare då det finns lite smådetaljer som ska förbättras.

#35 Tack så myckeCool