Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 447 ggr
Tina-A
0

Torkar sig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att Milton varit på lådan så torkar han sig ibland på golvet. Drar rumpan i golvet några centimter, någon decimeter. Vad beror detta på?

Är det vanligt eller något som kliar eller är på tok?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

sarae
0

det e helt normalt…de flesta illrar lämnar "snigelspår" efter sig när de varit på lådan….de bara torkar sig om rumpen Flört

ViktorMarina
0

Aiia gör så också :P Jättefräscht, haha, men vad gör man.. det är ju otroligt sött iaf!

Tesan
0

Jo, både Egon o Kerstin drar rumpan i marken efter ett toa besök!

Kanske inte allt för trevligt men vad ska man gör, man flinar ju lite när man ser dom!!!

LeeLoo
0

såklart att dom oxå vill troka sig, det är ju frächare än att ha det otorkat!?Räcka ut tungan Ser så gulligt ut

domiino
0

hehe pröva ha två okastrerade hanar lösa i hemmet som torkar sig efter varje toa besök..har fartränder ifrån varenda toalåda =P inte så nice…

JossanH
0

som jag fattat det så beror det på att dom lämnar sekret från analsäckarna över sin avföring och drar därför rumpan efter sig.

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

#7 ja..de släpper väll ut lite "skunk doft" varje gång de går på lådan? Det har väl att göra med revirmärkning?

Tina-A
0

Usch, usch säger matte om att Milton kletar skit på golvet :P haha

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Theres
0

melwin brukar gnida av sig mot lådkanten :D

golf.ifokus.se

anetka
0

Japp, jag får också en del "fartränder" på golvet och badrumsmattan.. Äckligt, men lite gulligt också på nåt sätt.. =)

Roxanne
0

#9 lite fin i kanten där, hahahaha

Alwyn
0

Ibland leker Tindra ubåt i vattenskålen å då torkar hon sig på mattorna sen! hehe

Roxanne
0

#12 hahaha nää, va surt, fast de e väl bara vatten? ;)