Torkar sig?
Efter att Milton varit på lådan så torkar han sig ibland på golvet. Drar rumpan i golvet några centimter, någon decimeter. Vad beror detta på?
Är det vanligt eller något som kliar eller är på tok?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
det e helt normalt…de flesta illrar lämnar "snigelspår" efter sig när de varit på lådan….de bara torkar sig om rumpen 

Aiia gör så också :P Jättefräscht, haha, men vad gör man.. det är ju otroligt sött iaf!

Jo, både Egon o Kerstin drar rumpan i marken efter ett toa besök!
Kanske inte allt för trevligt men vad ska man gör, man flinar ju lite när man ser dom!!!

såklart att dom oxå vill troka sig, det är ju frächare än att ha det otorkat!?
Ser så gulligt ut

hehe pröva ha två okastrerade hanar lösa i hemmet som torkar sig efter varje toa besök..har fartränder ifrån varenda toalåda =P inte så nice…
som jag fattat det så beror det på att dom lämnar sekret från analsäckarna över sin avföring och drar därför rumpan efter sig.
Sajtvärd på Iller.ifokus
#7 ja..de släpper väll ut lite "skunk doft" varje gång de går på lådan? Det har väl att göra med revirmärkning?
Usch, usch säger matte om att Milton kletar skit på golvet :P haha
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

melwin brukar gnida av sig mot lådkanten :D
golf.ifokus.se

Japp, jag får också en del "fartränder" på golvet och badrumsmattan.. Äckligt, men lite gulligt också på nåt sätt.. =)

#9 lite fin i kanten där, hahahaha

Ibland leker Tindra ubåt i vattenskålen å då torkar hon sig på mattorna sen! hehe

#12 hahaha nää, va surt, fast de e väl bara vatten? ;)