Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 5029 ggr
ab0o
0

Kräsen valp

Vad ska jag ge för gott-i-gott till min lilla tös?

Hon tycker inte om gurka, eller hundgodis, räkor slickar hon bara lite på. Kräsen är vad hon är! o russin har jag hört ska vara dåligt att ge :/

Nått annat man kan ge?

Madde
0

Testa ock köp illergodis, bandits genom ahms-illertorg.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Vänta tills hon blivit br i magen innan du börjar ge henne något godis alls. sedan finns det masor att testa.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ab0o
0

Tack! ska göra de, men de är lite svårt att ge henne beröm när hon gått på lådan utan nått gott.. nått tips på hur jag kan berömma henne utan godis? hon gillar inte att bli hållen, då sprattlar hon mest … ;/

sarae
0

hmm..godis det flesta (alla?) illrar är vetegroddsolja….men som vanligt, så får ,man inte ge får mycket…annars är furotone ett bra tips

ab0o
0

tack så mkt. Vetegroddoljan ligger på posten o ska hämtas ut nu efter kl 18.oo :) så jag hoppas hon tycker om de!!

leo-
0

Nån som vet om det är  farligt med en liten klick smör??

Mina älskar det

sarae
0

tja….särskilt bra är det ju inte…illrar är ju som alla andra laktosintoleranta….och om jag inte e ute å cyklar så innehåller inte smör nyttiga fetter….

Men pyttelite smör någon gång ibland tar ju inte kål på illern..

TyraBanks
0

#6: min tyra älskar också smör. ger det ibland när hon har varit extra snäll och söt. :)

ab0o
0

men laktosfritt smör kanske går bra?

LeeLoo
0

Hej!! Vetegroddsolja eller olivolja…Men hur mkt får man ge? Min illertjej är väldigt kräsen. Men hon gör trix och tar en bit foder som belöning….

sarae
0

Vetegrodds olja är det 1-3 droppar om dagen som är max…..olivolja vet jag inte riktigt, men det är som med allt annat; i små mängder, då och då…

Madde
0

#11: Som du säger så är det Bättre och ge för lite än för mycket så att de blir dåliga.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ab0o
0

okey :) bra att veta hur mkt som e max!

Flisa
0

Här hemma älskar lucifer redan kattmjölk :O Whiskas Cat Milk heter den visst :) Mycket uppskattad (spec. hos valpar?)

smurfb
0

Vad är skillnaden på kattmjölk och vanlig låglaktos? Kattmjölken är UHTbehandlad antar jag eftersom den inte behöver stå i kyl. Är det nått mer?

ab0o
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min tös älskar laktosfri grädde , vetegroddolja o kattmalt :) så de e ju bra!

På bilden slickar hon i sig lite grädde o kattmalt :)