Vifta på svansen?
Min pojke viftar ibland på svansen när vi leker, måtte han vara glad?

ina gör ofta det när dom är busig. Oftast inne i illermotorvägen när nån ligger och lurar på den andra=)
Mina gör precis som Norrskenets ;) Sen när de är riktigt uppspelta/förväntansfulla kan det viftas med.
Vissa illrar kan vifta när de är riktigt förbannade. Det är så olika, men verkar han leksugen när han viftar så är han nog bara riktigt upp i gasen ;)
Paulina
instämmer med #2, mina kan vifta lite ibland när det är bus och dom är uppspelta, men mest har jag sett det när min gamling albin (som tyvärr inte finns med oss längre) blev förbannad..haha..han låg o i princip slog svansen i golvet…:)
Alla mina viftar också på sina svansar, mest när dom busar och leker eller om jag busar med dom. Den som viftade mest var mina lilla Lina gumma, hon kunde vifta även om hon stod utanför mixtjejernas bur och om dom var nere och åt eller var på toa. Hade dom i bur när dom andra var ute då dom inte gick ihop med mina egna illrar hur mycket jag än försökte sätta samman dom. Här var alltid fullt slagsmål mellan mixarna och mina egna illrar med ständigt svansviftande och fisande så det stod härliga till och stank minst i hela komunen.
Såg det för första gången när zira jagade misstake som sprang i ett rör, såg så fränt ut när hon viftade på svansen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, bara sätt den en gång.