Promenix
Har nyss varit ute på en promenad ner till sjön med Melwin. Wilma följde inte med, för hon låg och sov så sött i sängen :)
Melwin är så duktig i koppel. Han följer verkligen med vart man går. Wilma går alltid åt andra hållet, men Melwin följer med.
Vi var som sagt nere vid sjön och en and dök upp och skrek för fullan hals. Melwins svans burrades såklart upp och undrade vad som stod på :D
Lägger in lite bilder, då jag tycker de vart så fina! Den första bilden är min favorit, eller vad säger ni? Vilken tycker ni bäst om?

Asså…… jag tror inte mina ögon…. kan jag få köpa honom? (A) nej ja skoja, men guuud så vacker :O
Aw, visst är han en liten ängel. :)

Han är sååå fin. Tror jag tyckte bäst om hans bergsklättring. Fast du har fått flera riktigt bra bilder på honom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#6 Visst är han helt otrolig. I mina ögon iallfall ;)
Det är inte jag som tagit korten, utan pojkvännen Christoffer. Ja, den bilden gillar jag också väldigt mycket =)

#5 va stolt som har en sån fin iller…. ammagaaad får jag träffa den nångång? (:
#8 Tro mej, jag är stolt ägare till båda mina pälsknyten ;)
Såklart, om det finns tillfälle. Har så svårt att ta mej iväg på träffar då de oftast ligger så långt bort :/

#9 vart bor du?
Jag bor i Kristinehamn, nära Karlstad i Värmland.
Allt ligger långt bort härifrån känns det som ><

Härliga bilder! Skarpa och fina
rrrrrrroligt
(min svägerska snackar alltid så mid sin hund!? rrrroligt hon rullar på r:en och säger åh så rrroligt ja åh så fiiiiiiiiiiiin) 
Åååååååå! Du har nog lätt den finaste illern av alla här inne! Verkligen! Jag är så svag för silvrar!
#12 Ja, visst är de! Duktig pojke man har, hihi.
Jaså, är hon göteborgare? ;)
#13 Aw, ja i mina ögon är han nog det iallafall. :)