Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 303 ggr
NinaogRaKKerUngene
0

Laste opp bilder

Hvordan gjør jeg det for å laste opp bilder som vises store i innlegget, og ikke bare som en lenk oppe i høyre hjørnet ?

Faxlin
0

Du lägger in bilden som vanligt, så du ser den i högra hörnet.
Sedan publicerar du.
När det är publicerat öppnar du bilden.
Högerklickar och väljer kopiera.
Stäng bilden.
Gå in på hantera inlägg (måste göras inom en timme).
Välj redigera.
Sätt markören i inlägget.
Högerklicka och välj klistra in.
Nu kommer bilden in i kommentaren.
Oftast är bilden för stor så det blir rullistor.
Ta då och markera fotot och dra den till en storlek så den får plats i rutan.
Tryck på publicera.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Sara
0

# 1 Men det kan man bara göra om man är plusmedlem?

Sara

Bogey
0

#4 Nejdå om man gör som Åsa säger så går det ändå. I.a.f. innan uppgraderingen av iFokus.

Som plusmedlem så behöver man inte krångla  som i beskrivningen ovan utan då får man funktioner för att lägga in bilderna direkt i inläggen.

Faxlin
0

Exakt som Bogey säger så är det jag beskrev i #1 för alla som inte är plusmedlemmar. De som är plusmedlem de har det mycket enklare :-)

Audiatur et altera pars

NinaogRaKKerUngene
0

OK. Takk for svar. Får prøve det en dag det ikke er så sent, og jeg er så sliten.

Saga85
0

Detta tror jag bara fungerar i Explorer, inte Firefox. Så var det för mig (och ja, även nu efter uppdateringen).

NinaogRaKKerUngene
0

OK. Har prøvd lim inn i Firefox, men på en litt annen måte, og det gikk ikke nei. Men da får jeg bruke Explorer da….

Faxlin
0

Ledsen glömde att skriva att det var för de med explorer.

Audiatur et altera pars

Bogey
0

#8, #10 Det finns en säkerhetsinställning i Firefox som måste ändras för att det ska funka även där. Jag har skrivit ett inlägg i en tråd om det tidigare, men jag kommer tyvärr inte riktigt ihåg var jag hittade infon eller vilken tråd det var. Det var nått om edit i Firefox i.a.f.

Dock har jag inte lyckats få det att funka i Firefox på min Linux-dator så jag har inte kvar informationen heller. Nån annan kanske har bättre tur i Windows om ni hittar beskrivningen..