Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 655 ggr
sarae
0

OT Saknar mina barn!

Yup jag saknar mina barn så att jag håller på att krevera. Är sedan i Lördags inlagd på sjukhus *djup suck* och det se rinte ut som om jag kommer att få komma här i från förräns tidigast i mitten på nästa vecka. Tristessen är nått så brutal. Det finns inget att göra. Har läst allt som går att läsa, och tröttnat, tittat på tv tills ögonen rinner och pratat med dem som har tid att prata med mig. Och nu har jag slut på saker att göra. Hade sett fram emot att få hit min dator, för att få något att göra, hade frågat halva avdelningen om det var ok och fåt svaret att det var inga problem. Jo tjena. Samma dag jag får hit datorn kommer en av de otrevliga sköterskorna och säger att jag inte får ha datorn. Eller jo, jag får ha den, så länge den går på batteri, men jag får inte ladda den på sjukhuset. Ber att få tala med ansvarig då det var det larvigaste jag hört, och han har samma svar. Jag får inte stoppa en kontakt i väggen, då de kan komma andra strömmar som de inte kan ta ansvar för (huh??????). Jag hade accepterat att det var dator förbud av samma anledning som att man inte får ha mobiler. Men det här är bara larvigt. Så tristessen fortsätter. Och längtan efter bebisarna :( De har det visserligen bra, med en av världens bästa illervakter (anna, du är en pärla!) och ett mattefritt hem. Men ändå :(

Tror ni man kan smuggla in en Daisy, förställd till ett gosedjur på avdelningen? Abstinensen börjar bli hög.

Hur som helst, har fått låna en dator med internet på biblioteket en liten stund. Men i övrigt kommer jag inte åt mina mail, ifall någon här skulle ha mailat så vet ni nu varför ni inte får svar!

Aviendha
0

Fasen vad trist! Jag hade dator och tvspel på sjukhuset när jag var inlagd, lät underligt att man inte får låna ett uttag faktiskt..

Krya på dig! Skickar lite illergos med telepati ;)

klarsferrets
0

Du får krya på dig ordentligt och hoppas dom hitar något för dig snart så du slipper detta.

Förstår att du ssaknar dina små hemma det skulle jag oxå ha gjort.

Vad taskigt men du kan ju ladda datan utan att ha den på på så sätt kan du använda datorn bara du inte har den på när du laddar den via kontakten.

Annars kan du ju fråga bibliotecket om du kan få låna ström där det brukar inte vara några problem.

vad kul att se att kunde komma ut en stund på netätet i alla fall

elinn
0

Krya på dig Sara!!! Ska tänka på dig hela helgen =)

Sara
0

Låter inget kul! Men du har iaf orken att bry dig om att det är långtråkigt. Glad

Sara

Ceciliaolucifer
0

Jag vet att det är jobbigt för dig, men precis som du säger så har du en finfin illervakt som du litar på, så försök att slappna av så gott det går.

Hälsa går alltid först!

Jag ska tänka på dig hela helgen också, och alla här hemma håller tassar och tår för att du ska få bot.

Det är nog inga problem att få in Daisy ;) Använd henne som nackvärmare när personalen kommer in till dig. ;) ingen kommer att märka henne. Hehe

Många kramar!!!

sarae
0

Tack!

#3 tack för voodo ängeln :) Har inte ditt nr på mobilen så du fick inget tack sms :)

#4 haha yup! Det har jag :) Ägnar mig förtllfället åt att att gå ärenden åt de gamla damerna på avdelningen (jag är den enda under 75) så det är väl lite tidsfördriv iaf

Theres
0

Du låter ju inte så sjuk när du springer runt och lånar datorer på biblioteket och gör ärenden =) Får man fråga vad du har gjort för att hamna där? =) Krya på dig iallafall.

golf.ifokus.se

HannaM
0

#7 hon ska utredas för sina hudproblem…

werner
0

Hoppas de finner något för de där djävulskapet du hade, såg inte ut att vara en lätt match när vi kollade upp vad det var för något ;/ krya på dig, MissTake skickar pussar till mormor Kyss

sarae
0

#7 nej, de senaste dagarnma är jag faktiskt helt mänsklig :) Men när jag kom in så var jag väl i sämmre skick. Spenderat 2 lördagar på akuten pga smärtorna. så förra lördagen lade de in mig. Inte ens morfin tog bort smärtorna. Men nu får jag massa roliga piller i form av nervblockader som verkar göra susen. Jag ser till och med ut som en normal människa igen, helt utan utslag och krokodil hud. Men de vet fortfarand einte vad det är. alla prover har kommit tillbaka negativa, väntar bara på ett borelia prov nu. Och är det negativt.. ja då är jag väl ett mysterium :s men jag verkar fortfarand einte få komme ut härifrån… YYYNKKKK!

Men tusen tack till Cilla, Madde och Elin som kom och överaskade mig på sjukhuset igår! Blev så glad!!

werner
0

Måste ju finnas något dom kan göra tycker jag :S

Norrskenets
0

Tröstkramar från oss, det är inte lätt att vara utan sina bebbar=´(

Har bara skumläst tråden. Vet du när du får komma hem?

Saga85
0

Du får ta och bussa illrarna på läkarna så att de jobbar på effektivare.

Hoppas du får någon klarhet och hjälp snart, och får återvända hem till gosbollarna snart!