Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 1262 ggr
holtz
0

gooodis

Kan man ge en Greenies om dagen, är det helt okej eller är de kanske för mycket?

sarae
0

just greenies vet jag inte, men här hemma får stitch faktiskt 2-3 stycken om dagen, har inte märkt att han mår sämre av det….snarare att han blir grinig om han inte får några ;)

tydligen kan man ge ca 18 stycken per dag till katt!  De innehåller ju typ inget socker, utan mest protein etc. Tror knappast att det är skadligt ett ge att par stycken då och då….eftersom en iller förlitar sig på sitt foder för att få i sig sin dagliga näring.

holtz
0

Ah men va bra då…tror lilla prada äter precis allt ;) iaf alla foder sorter som jag än så länge provat…alla tre bandits sorter samt greenies..vi e inte lika kräsna här som nere vid hostberzellihost :P:P

sarae
0

hahaha! nej det verkar inte så! här e vi kräsnare än kräsnast! suck….nej, prada var en fröjd att ha…behövde ju inte damsuga, alt som ramlade på golvet försökte hon knapra i sig ;)

holtz
0

Inte behöva dammsuga??? Nu vet du inte vad du talar om..här lever hon så bortskämt att hon inte behöver plocka upp efter sig de minsta..så de blir faktiskt ett par drag med dammsugaren ett par ggr i veckan :P

Faxlin
0

Jag tror absolut inte att de tar någon skada av fyra fem greenies per dag. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars