Illertavla

Va fin den blev=) man ser verkligen att det är Sharkey och Devil.
Grabbarna hälsar att dom också tycker om tavlan
yes den blir klcokren hemma pa vaggen…

jattesnygg! :)
// Amanda

Ser ju hur bra ut som helst!
Dom är helt fantastiska i Thailand, en vän som gjorde det med ett kort på Cat Stevens, blev helt otroligt.

#2 Absolut =D
Jättesnyggt! Hur stor är den?
Sara
shit den var skit snygg juh:D

Riktigt snygg tavla. Sådant där som verkligen blir ett minne att ha kvar. Både från resan och ett evigt minne över grabbarna dina.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kanske tar ett tag innan han svarar men det ska iaf va minsta storleken som den konstnären gjorde. Han ska tydligen ha en internet sida där man kan beställa, tror vattunalle fick med sig ett visitkort eller liknande där internet adressen står=)

*avundsjuk så jag ser svart*

Känns overkligt att Sharkey har varit så liten.mormors go knyte=´) Om ja inte minns fel så knäppte jag det fotot gången innan han fick följa med er hem=´) Vart ett så lyckad bild, båda posar så vackert
#6 det var den minsta storleken men den ar inte LITEN har inte matten i huvet men den ar ca 5 dm per kant typ…
#11 japp det ar den bilden, dock omgjort lite for jag ville ha bort mina hander och fa med illertassarna i stallet, ni ser hur kortet ser ut i nedkanten..
Utrolig fin tavla 
Jädrar va snygg den var.

Ansiktena var jättefina, men den där tassen hade han kunnat hoppa över :)
Carpe Diem
#15 håller lite med där den såg lite knas ut
Jätte fin blir lite avis nu ;)
#15 sag skitkonstig ut utantassen sa det vra ett maste att fa med den,,, lite fel att se den pa kort oxa i verkligheten ar den skitsnygg
Jättefin :)