Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 390 ggr
becka89
0

ILLERSÖMN Mercedez

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

några bilder på mercedez=)

En riktig sömn tuta=)

becka89
0

mercedez sover i häng puffen

becka89
0

Mercedez på favorit stället=)

becka89
0

mercedez hos husse

becka89
0

mercedez igen

becka89
0

Mercedez sover sött

Musiken
0

sa sot hon ar :)

ferretgirl
0

Söt tjej, älskar själv albinos så till den grad att jag skulle kunna ha enbart dom. Nackdel är att man nog får svårt att skilja dom åt hahaha. Vet du varför hennes favoritplats är just där? Det är för att hon får värme från elementrören. Jag hade min första iller Dino som också älskade att sova under elementrören, speciellt i min sons rum.

becka89
0

#7 jag tycker också bäst om albino, Nä det visste jag inte eller har inte tänkt på det =) Men nu vet jag det =)

Bogey
0

#2 o #7 Och jag som gillar att ligga bakom tidningkorgen i köksburspråket eller längst in i hörnet under lillhusses säng för där är det svalt och skönt.

Vardagsrummet gillar jag inte alls numera för där eldar mina människor i nån stor sak som de kallar kakelugn, så där är det för det mesta äckligt varmt.

HannaM
0

#10 Men så är du ju en hårding liksom jag, vi är uppväxta ute och då är man väl en riktig gotlandsviking. Själv sover jag gärna på parketten utan varma filtar och annat tjaffs.

/ Broder Belsebub

tokage
0

Haha, åh illersömn, något av det gulligaste som finns!

Cinkajou är en riktig klädiller! Han älskar när jag har glömt att hänga mina kläder i galjerna för då kan ju han ligga i den stora högen x'D…

Just nu ligger han i en av mina gamla tröjor under min stol på hängmattan och jag kände precis att han har lagt en härlig mysfis också Skrikandes

[PixelMollan]
0

Men gud så söt :D