Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 537 ggr
Manfred2
0

Vad har hänt?!

Nu när man äntligen kan använda datorn igen efter flytt och influensa så kollar man ju så klart in här och vad ser jag. jo en helt ny sida :S kan någon förklara för mig hur man använder dendär prylen på sidan för jag förstår mig inte på den..
när ja ska läsa mina mail kommer mina vänner upp osv.
och vad är dendär lilla kristallen under bilderna?
vad finns det mer som är nytt?

Aviendha
0

Allt detta finns beskrivet i en tidigare tråd/artikel här inne =)

Kort; kristallen under bilden är ett aktivitetsindex. Ju aktivare du vart, ju mer poäng får du och efter visst många får du en annan sten.

Prylen på sidan innehåller länken till din gästbok och PM. Under den har du "mina inlägg", där de trådar du skapat/skrivit i som det hänt något nytt i visas. Sen har ju ju den vanliga listan över dina och de andra sajterna, bara att det ska vara enklare att kryssa i de du vill vara med i, och kryssa ur de du inte vill vara med i.

Snabb uppdate där, men mer finns att läsa som sagt =)

Saga85
0

Vännerlistan är nog där för att det ska gå snabbare att skicka meddelanden, i vänsterspalten finns dina meddelanden.

"Kristallen" är egentligen Glas (håll muspekaren över så står det: iFokuspoäng: Glas). Tanken är att man kommer samla på sig poäng per inlägg, artiklar, bilder, osv. Det verkar vara lite strul med poängräkningen, men den kommer väl igång så småningom. Så får man lite koll på hurpass aktiva människor är.

Manfred2
0

såg den precis efter jag hade skrivit inlägget ^^ ska läsa igenom den igen :) tack för den korta versionen iaf :)

Saga85
0

Äsch, Aviendha hann ju före Tungan ute

Aviendha
0

Haha, måste vart med en millisekund eller nå ;)